Log in

View Full Version : ledig plass med bil oslo/bærum til hamar og retur

javer
22-03-2005, 17:43
Jeg jakter på 1-2 stykk som kunne tenke seg å sittepå fra oslo til hamar.
short notice ja ja, de 2 som skulle sittet på droppet tg av div grunner, så jeg jakter på noen som vil være med på og betale 300kr for tur/retur
(bilen har prøveskilter så 275kr hver vei er borte der....)

avgang oslo ca kl 15 den 23/03 (jeg jobber natt og trenger noen timer søvn først)
avgang fra hamar ca kl.10-11 den 23/03

ps! bilen tar en normal mengde bagasje, det er en 5 dørs sedan. Ikke planlegg 20 brett cola plz :rolleyes: skjerm+pc+ryggsekk/bag er ca det som går hvis det blir 3 stykk.
eventuelt så blir det en stopp på 7-11 hamar ved ankomst for litt cola/div hamstring

Jan hardeng
tlf. 98817482

stidz
22-03-2005, 17:50
er det ikke ulovlig og kjøre med mer enn en passasjer på prøveskilter? og null last? hvertfall det vi fikk beskjed om når vi ble stoppa med prøveskilter

javer
22-03-2005, 18:02
prøveskilter er for å prøvekjøre/teste en bil eller for å transportere bilen fra a til b, det er ingen begrensninger angående last/pasasjerer som ble ilagt av vegvesnet via lov(etter hva jeg ble opplyst om via en folder om prøveskilter)

da denne bilen mangler veiavgift og skiltene ble levert før nyttår så er dette å regne some en test av at bilen fremdeles er i god stand før salg.