Log in

View Full Version : Kino Filmen Fra Ifjor

Loa
05-02-2002, 17:01
Ifjor så jeg bare en film på den kinoen der og jeg så bare halvparten av den. Noe jeg angrer på... jeg husker ikke titelen på filmen, hvem spillte i den eller navnet på regisøren men jeg husker at filmen var dritbra så lang jeg så den.

Den handla om 2 brødre som var både smarte men ganske så religiøse også. De inser at politiet ikke gjør nok for å holde "bad men" fra gatene og at de burde bare gi dem som fortjent. Uten rettsak uten nokka. Bullet beetween eyes! Anyway, nå begynner de å ta livet av alle "bad men" i byen og politiet følger etter dem eller noe, men ingen av befolkningen klager over mordene siden det er bare "bad dudes" som blir drept.

Lurte på om noen vet hva filmen het?! Og om den kommer til å vises på Kinoen igjen i år? Ville likt å se den hele....

ZpiFF
05-02-2002, 17:30
Morn. TROR filmen du sikter til heter Boondock Saints. Hvis ikke så kommer du nok til å like denne.

[PM sendt]

[VK]Nexius
05-02-2002, 18:47
Den het det ja, og den er extremt bra. (en morsom film)

thinktwo
07-02-2002, 01:14
Originally posted by ZpiFF
Morn. TROR filmen du sikter til heter Boondock Saints. Hvis ikke så kommer du nok til å like denne.

[PM sendt]

The Boondock Saints ja, det er en helt sinnsyk film!

Hvis du likte den stilen så se "I kina spiser de hunde" den er også sinnsykt fet, dansk film så du burde kanskje ha med teksting :)

NaTAs
07-02-2002, 01:20
Ah! I kina spiser de hun er bra :) Men den samme regisøren har kommet med en film til oxo, husker ikke hva den het, men den var oxo sinnsykt bra, men spiser hund var bedre..

Fikk lyst til og se boondocksaints, sette på dvd ;)

Volkov
07-02-2002, 15:39
"catch ya on the flipside"

"in domini patris, et fili, in spiritus sancti"

ZeboZZ
07-02-2002, 16:45
jeg har lett etter folk som har "I kina spiser de hund" men jeg har ikke funnet den noe sted, noen som er behjelpelige??

[VK]Boogieman
07-02-2002, 16:53
Jeg vil oxo ha "I Kina Spiser De Hund!" Den er jo bare så genial... Trudde jeg skulle daue av latter når han derre fyren som hadde så uflaks ble skutt i huet...
*le ondt*
:D

[VK]Nexius
08-02-2002, 14:46
hmmmm den har jeg ikke sett,
Jeg stikker i dag og leier den. Gleder meg alerede.
Elsker når folk blir skutt i hodet. (call me crazy)

NaTAs
08-02-2002, 14:50
Jeg har I kina spiser de hund på Dvd, kan helt sikkert rippe den over på DivX til Tg :)
Everything to please the gathering crowd :)

ZeboZZ
08-02-2002, 16:05
gidder du å ta den på to cder?

det er så utrolig mye bedre kvalitet på 2 cders divxer.. jeg husker at jeg hadde mission impossible 2 på divx og kvaliteten var så close up to dvd!

[VK]Nexius
11-02-2002, 18:40
Originally posted by NaTAs
Jeg har I kina spiser de hund på Dvd, kan helt sikkert rippe den over på DivX til Tg :)
Everything to please the gathering crowd :)

hvis du gjør det, så blir jeg veldig glad. takker så meget eller.no

NaTAs
11-02-2002, 19:04
No problem, ja ripper den på 2 cd'r jeg.. er ikke akkurat store jobben :)

[VK]Nexius
11-02-2002, 20:02
No problem, ja ripper den på 2 cd'r jeg.. er ikke akkurat store jobben :)

glimmers, har du mange bra filmer eller ?

[VK]Boogieman
16-02-2002, 21:25
Jeg vil OXO ha IKSDH!!!!
Den er så SINNSYKT rå!!!

NaTAs
19-02-2002, 03:37
Originally posted by [VK]Nexius

glimmers, har du mange bra filmer eller ?

Har ganske mange på DVD.. har ikke giddi og rippa de lissom, men en kamerat av meg skal oppover, han har 3500 filmer eller noe.. er noe helt sinnsykt hvertfall, divx alt sammen...

[VK]Boogieman
19-02-2002, 05:09

Har ganske mange på DVD.. har ikke giddi og rippa de lissom, men en kamerat av meg skal oppover, han har 3500 filmer eller noe.. er noe helt sinnsykt hvertfall, divx alt sammen...
3500 filmer???????? Det er jo helt sykt da... Jeg vil oxo ha 3500 filmer... *Snufs*

HaanZ
19-02-2002, 14:46
kva er vitsen med å ha så mange da? du veit ikkje kva du har (men du har jo alt så det er vel ikkje noko problem uansett), du finn nok aldri det du vil ha... Du får aldri sett dei... nei det hadde haldt med om lag 100

NaTAs
19-02-2002, 15:01
Originally posted by HaanZ
kva er vitsen med å ha så mange da? du veit ikkje kva du har (men du har jo alt så det er vel ikkje noko problem uansett), du finn nok aldri det du vil ha... Du får aldri sett dei... nei det hadde haldt med om lag 100

Sant nok, men det er jo ganske allright når du vil trade da :)

Men han har vel sikkert ikke sett mere en 100 av de, han er mere opptatt av og trade filmene en og se de....
Noe jeg ikke helt skjønner men jaja okei...

[VK]Boogieman
19-02-2002, 17:03
Jeg har et system over filmene mine jeg... Hele tiden...
Bruker Advanced Disc Catalouge... Funker drit bra...

HaanZ
20-02-2002, 11:38
Originally posted by [VK]Boogieman

Jeg har et system over filmene mine jeg... Hele tiden...
Bruker Advanced Disc Catalouge... Funker drit bra...

ok, kanskje det funkar da... men sett på dei får du nå aldri da... du har jo gløymt fullt av filmar før du er ein tiende del gjennom...

[VK]Boogieman
20-02-2002, 16:50

ok, kanskje det funkar da... men sett på dei får du nå aldri da... du har jo gløymt fullt av filmar før du er ein tiende del gjennom...
Det er ikke no morro å se på filmer... Det er å ha mange som er morro...

HaanZ
21-02-2002, 11:44
Originally posted by [VK]Boogieman

Det er ikke no morro å se på filmer... Det er å ha mange som er morro...

da blir du populær på TG og slikt :p

NaTAs
21-02-2002, 15:50
Såklart! Da kommer alle nerdene løpende til deg for og kjøpe og brenne =)

Sånn blir du helt på Tg!

HaanZ
22-02-2002, 11:35

Sånn blir du helt på Tg!

*skaffe filmar* :D Nå blir eg òg pop. Eg har ei samling på seks filmar nå! Nærmar meg! :D :(

[VK]Boogieman
22-02-2002, 16:44

Sånn blir du helt på Tg!
Jeg trenger bare å si at jeg er Boogieman fra Forumet, så veit alle hvem jeg er....
LOL