Log in

View Full Version : TG-Crew Komi-Timen

Loa
06-02-2002, 16:11
Kan ikke hele TG-Crew Lage en liten teater stykke eller noe slikt? Sketsj eller noe?!

[VK]Nexius
06-02-2002, 20:10
Nei nei til slikt har de ikke tid til, og folk vil LANE ikke se på folk løpe rundt på en scene (bare hvis det innvolverer fine damer).

thinktwo
07-02-2002, 01:11
Originally posted by [VK]Nexius
Nei nei til slikt har de ikke tid til, og folk vil LANE ikke se på folk løpe rundt på en scene (bare hvis det innvolverer fine damer).

Synes det er kjekt med litt underholding jeg, er vel ikke så hardcore nerd som jeg kanskje var på tidligere TG'er ;)

RandomViolenze
03-03-2002, 22:58
Tja, få tak i noen av venninene til Boogieman (tror jeg det var), og tilby dem gratis røyk for å springe nakne rundt i salen i et par timer :D

Nakne damer som bare tasler rundt hadde vel vært fin underholdning? Så kunne vi skjenke dem og hatt noe å finne på når øya trenger en pause etter å ha vært klistra til skjermen de siste 24 timene... :D

NaTAs
04-03-2002, 17:38
Syns det hadde vært qlt om crewet snekra sammen en kjapp sketch jeg. Det hadde absolutt ikke vært dumt syns nå jeg, det er da mere til Tg en kun nerding...

NetSic
06-03-2002, 15:08
Originally posted by NaTAs
[...], det er da mere til Tg en kun nerding...

Er det?

:D

NaTAs
07-03-2002, 04:45
Originally posted by NetSic

Er det?

:D

Hell YEAH! Trenger ikke og nerde engang for og kjenne den deilige Tg stemninga! :)
Gå rundt i hallen og opp på tribunene! Sette seg ned på tribune kanten med kjærsten sin og en Cola overgår en fullmåne GLATT! ;)

ByteX
19-03-2002, 15:44
Tja.. en sketsj kan jeg nok ikke garrantere...

Men å følge med på sendelista til tvsendingene vil nok gi noen overraskelser.

Neurook
19-03-2002, 16:07
sketch....tja....bare det er bedre en han "nerdetrim" karen...det var en flopp i fjor.

ByteX
19-03-2002, 16:17
grrr... *bli sint*... hmfr ikke minn meg på slikt.. *grrrrr*

f**n og.. nå fikk du meg til å gå ut å røyke for å slappe av også...

håper seriøst vi slipper mer av det ja!... jeg har tenkt til å sove på det tidspunktet.