Log in

View Full Version : Demoscene-seating - håper virkelig deltagerne slipper kaoset fra i fjor?

Kaktusen
15-01-2007, 13:04
Har postet tråd her : http://forum.gathering.org/showthread.php?t=4130 ,
men det kan se ut til at dette er et mer egnet sted.

Blir det egen demoscene-seating i år, som det har vært tidligere?

Som kjent for veldig mange var ikke dette tilfellet på TG06, og det endte med mye frustrasjon og noen major konflikter for både scenere og gamere.
Jeg håper ikke crew har tenkt til å prøve å stikke dette under en stol som de gjorde i fjor, det ender bare opp med ekstra arbeid og furting for alle når ingen tar ansvar.

Gorken
15-01-2007, 21:13
Foreslår at du sender en mail til deltagerombudet.

Vektern
18-01-2007, 13:41
[
Blir det egen demoscene-seating i år, som det har vært tidligere?

Jeg skal førhøre meg litt rundt og se om dette er tilfelle og om vi kan gjøre det bedre enn slik det var i fjor.
har du noen forslag til hvordan du kunne tenke deg og ha det, siden det fungerte dårlig i fjor.

Kaktusen
18-01-2007, 17:34
Vel, det har alltid vært som for resten av partyet de tidligere årene, bortsett fra at folk med scene-billetter ikke kan seate seg seg i resten av skipet og vice versa.

I fjor var vi tre personer på 5 billetter fordi vi trengte plass til en del utstyr, og når vi kommer frem har folk fått beskjed om å sette seg "der det passer", og da ender det alltid opp med kaos. Og vi hadde faktisk ingen generell rett til å be folk om å flytte seg heller, siden vi ikke hadde noe PTN å forholde oss til.

Det ble enda bedre da gamecrew begynte å kaste gamere inn i scene-området fordi de hadde vært så trege til å seate at de ikke havnet sammen, og da forsvant de få ledige plassene som var på rad.

Jeg sendte også flere mailer ang. demo-seating både til Vegard og PTN leeeenge i forveien, og det eneste jeg fikk tilbake var "det kommer snart".
Det endte nesten opp med krig mellom demo og gamecrew før ting kom nogenlunde på plass, og selv da whiner gamerne, som nok en gang VAR FOR TREIGE (EGET ANSVAR) over høy musikk når de spiller.
De setter seg i et område reservert til musikere og klager på musikk, og jeg har betalt for flere billetter nettopp for å kunne lage musikk på TG. Flott.

Så håper virkelig, virkelig ikke at dette er noe som gjentar seg.

Sånn, rant done :p