Log in

View Full Version : Feedback tråden

krypton
18-04-2007, 22:44
Da jeg har gitt opp den feedback linken på forsiden til gathering.org... har til nå prøvd den ofte og ikke fått tilgang til siden...

har selv ikke en lang liste og klage på...

det er to ting jeg kommer på nå som jeg ikke er fornøyd med...

1: fryse elementene. men dette er jeg ikke alene om. og dere vet vell at det er mange som er misfornøyde med dette... var supert system i 06. men i år var det veldig dårlig... håper dere får det till bedre neste år...

2: det var til tider veldig stor temp forskjell. og til tider veldig kaldt i lange tider... jeg har full forståelse for at det må luftes. for luft kvaliteten er jo ikke på topp med 5200 nerder inne i skipet... men er det mulig og lufte uten at det blir veldig kaldt i lengre tider er jo det kjempe fint... hvis ikke så overlever vi sikkert neste år også:)

Ser frem imot og komme tilbake neste år... dere gjør en kjempe jobb. har blitt veldig positivt overakset over hvor organisert og flytende det går gjennom alle dagene, fra innsjekking til vi vinker hadet på søndag... håper det forsetter slik...

[4th-age] Tirza
20-04-2007, 09:42
Jeg må nesten legge til et punkt på denne tråden, nemlig mangelen på soveplasser; I år var det virkelig ille, og det var nesten så man måtte legge seg klokka 01.00 - og dermed gå glipp av mye moro - for å få seg en anstedig plass. Ikke sperr av over alt!

Bortsett fra det (og mangelen på band, hehe), top notch!

oleerik
20-04-2007, 13:27
Tirza;86450']Jeg må nesten legge til et punkt på denne tråden, nemlig mangelen på soveplasser; I år var det virkelig ille, og det var nesten så man måtte legge seg klokka 01.00 - og dermed gå glipp av mye moro - for å få seg en anstedig plass. Ikke sperr av over alt!

Bortsett fra det (og mangelen på band, hehe), top notch!

Helt enig i dette med soveplasser ja..
Alt for mange plasser med "crew only".:eek:

marilla
20-04-2007, 14:45
Greia med soveplasser var at i år sov det mange flere samtidig enn det har gjort tidligere år. Soveplassene har vært like mange tidligere, kanskje til og med færre. De områdene som var crew only var det for en grunn. Rømningsveier, steder nærme mye viktige ledninger osv... De som driver TG la helt klart merke til problemet i år, og kommer nok til å jobbe med å finne en løsning, men det er ikke lett å oppdrive plass når altfor mange skal sove samtidig.

Creds til de av dere som faktisk smilte til security når vi måtte vekke dere fordi dere lå på feil sted. Smil til sec, og de smiler til deg.

cart
21-04-2007, 09:54
Når det gjelder crewsoverom ( Crew only restricted areas ) , så er det to rom som blir brukt som crewsoverom, og disse er der for at crew kan få sove, for å være uthvilte til å yte max service til deltakere.

Når det gjelder sovemuligheter, så er soveteltet en ypperlig plass å bruke, og det kan være trangt der noen ganger, så et forslag må evt. være å utvide dette. Å utvide sovemulighetene inne i skipet blir vanskelig, da de plassene som er i bruk er de som er blitt godkjent av brannvesen i forhold til brannforeskrifter.

Lillegutt
21-04-2007, 17:12
Når det gjelder crewsoverom ( Crew only restricted areas ) , så er det to rom som blir brukt som crewsoverom, og disse er der for at crew kan få sove, for å være uthvilte til å yte max service til deltakere.

Der er snakk om fler områder enn dette, pus.