Log in

View Full Version : Hvordan spare opp til og kjøpe ny HW?

Crow
15-09-2007, 22:11
Er det best å spare en diger stash og oppdatere maskina si i et stort hopp? Eller er det best å kjøre reform-stil, med feks ny HDD en måned, nytt videokort en annen, ny RAM neste etc?

Tillegsspørsmål: hvor kjøper dere utstyret deres?

Zarbon
15-09-2007, 22:27
Spar opp og kjøp. :)

Crow
15-09-2007, 22:35
Lure :P

Hvor kjøper du sakene dine?

Scotty
15-09-2007, 22:40
Lag en tråd på diskusjon.no når den tid kommer
http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94
Her får du hjelp. Når man kjøper ny pc bruker
man prisguiden og sjekker tester. http://prisguide.hardware.no/

evil_t
15-09-2007, 23:26
Jeg kjøper ikke hw, men det er fordi jeg er student og er ikke noen vits å falle lavere på fattigdomsstigen en nødvendig.

existemi
16-09-2007, 01:14
Eller er det best å kjøre reform-stil, med feks ny HDD en måned, nytt videokort en annen, ny RAM neste etc?

Ulempen med dette, er at hvis du bestiller fra nett, betaler du helt sykt mye i frakt til sammen før du har oppgradert hele datamaskinen. Jeg ville anbefalt spart opp og kjøpt det meste med en gang. Finn hva du skal ha, og søk på prisguiden til Hardware.no i posten over, og finn ikke bare hvem som har den billigste harddisken, men hvem som er billigst alt i alt.

Proof
16-09-2007, 14:56
Kjøp på www.shg.no eller www.netshop.no

Komplett sliter med levering for tiden.

Glennj
18-09-2007, 03:44
Kjøp på www.shg.no eller www.netshop.no

Komplett sliter med levering for tiden.

Nei kødderu? :P Komplett har ikke vært sånn før =/ . Jeg bestilte helt ny hw, men endte til slutt at jeg ikke orka vente mer så jeg dro til Sandefjord å henta det:P ..

cart
18-09-2007, 09:53
Nei kødderu? :P Komplett har ikke vært sånn før =/ . Jeg bestilte helt ny hw, men endte til slutt at jeg ikke orka vente mer så jeg dro til Sandefjord å henta det:P ..