Log in

View Full Version : Go'natta sanger!

cLtmstr
28-09-2007, 09:29
Ok, tenkte at jeg skulle lage en diskusjon's post siden min forumlek ble stengt.

Diskusjon's Tema: Go'natta sanger.

Fikk du go'natta sanger da du var liten og hva hadde skjedd om du fikk / ikke fikk det?

Jeg mener at go'natta sanger er onde og bør utryddes.. XD

merilin
28-09-2007, 10:07
Ja, jeg fikk det da jeg var liten. Det er til og med tatt opp på video =p
Pleide å synge sanger sammen med foreldrene, kombinerte stemme og tegnspråk.
Husker spesielt Alle fugler små og Olle Bolle. Likte spesielt den siste :p

En fin avslutning på dagen. Mulig jeg er superkonservativ nå, men jeg synes IKKE at de skal utryddes =P

cLtmstr
28-09-2007, 10:08
Mener du det var bra eller dårlig at du ble syngt for?

merilin
28-09-2007, 10:21
Mener du det var bra eller dårlig at du ble syngt for?

Jeg synes det var bra at vi gjorde det sammen. Fikk jo lært meg noen sanger og det er en fin aktivitet for foreldre og barn med tanke på trygghet. Synes det er viktig å ta vare på slike stunder siden de fleste opplever tidsklemma i dag. Det der tar bare fem-ti minutter, men er gull verdt :)

Glennj
28-09-2007, 19:46
OT: Cltmstr, selvfølgelig var det bare tull det med nicket jeg gav deg i forumleken :P. Syns det var et artig nick.

cLtmstr
28-09-2007, 19:53
Hehe ok.. Var litt artig.. Men plz stay on topic :P

Glennj
29-09-2007, 01:21
Jeg syns det var bra at jeg blei syngi for. Jeg sovna tvert :P merkelig. Hm blei mye bæ bæ lille lam og no andre rolige greier :P

cart
29-09-2007, 12:49
Jeg husker jeg ble sunget for..
"Tror du Ole Lukkeøye kommer nu. Jeg har lagt meg og jeg venter kjære du. Mine hender har jeg vasket, aftenbønnen har jeg bedt, og nå føler jeg at jeg er ganske trett.. Selv den drømmen som jeg drømte i går natt. Jeg var stor, jeg var politi og stod på vakt. Guttene de var så redde, tok av lua si for meg, ja den drømmen, ja den drømmen husker jeg" :-)
Nå har han sovnet inn. God og varm om kinn. Mors lille gullunge varmt og ømt, Sov lille gutten min drøm så skjønt. Det er ikke lett lille vennen min, å være liten som du. Men bare vent for når du blir stor, er verden større enn du tror :)

krage
30-09-2007, 01:03
Med tanke på mine foreldres sangstemme (som jeg har arvet), er jeg glad jeg ikke ble sunget for...