Log in

View Full Version : Wrath of the Lich King.

cLtmstr
28-09-2007, 10:05
Noen som kommer til å kjøpe Wrath Of the Lich King?

Har lest at HeroClass'en kommer til å være sånn at du gjør et chain quest i en level av ca 55-60 som da åpner opp for at du kan lage en ny character som Deathknight som starter i høy level (Ca 55-70)

Og inscription professionen, der du kan gi masse +crit for backstab (Rogue eksempel)

Det blir vertfall spennende med Runes isteden for Mana, Rage og Energy.

desperat
28-09-2007, 13:16
TBC ødela så veldig mye i wow, jeg slutter når den oppgraderingen kommer. å starter å spille igjen når dem fjerner den eller lar oss spille på en ny server med max level 60 (hvis ikke så finner jeg bare en privat server med max level 60)

cLtmstr
28-09-2007, 13:31
Tror at med en gang WotLK kommer så kommer det til å være sykt mye bugs og sånn men de fikser det selvfølgelig etterhvert! :P

Andreasftw
12-10-2007, 15:20
Elsker WoW ass:P<33

Kvanli
13-10-2007, 20:53
Jeg savner End-Game i level 60. Hvorfor kunne de ikke bare lage nye øyer med tusenvis av quester og dungeons? ..

saita
13-10-2007, 23:44
Er veldig enig akkurat det der, Kvanli. Jeg savner også det, selv om det er kult med nye spells og talents.

Kvanli
14-10-2007, 12:07
Tja, de kunne jo bare ha lagd nye "kontinenter" og gitt oss noen nye spells i lvl 60 :-)

saita
15-10-2007, 23:33
Aye, savner mc <3 ingen av de nye instancene som er like gøyale som de gode gamle 40 mans raida : )

Jeg mener det blir altfor mye farming i outlands, og det tror jeg blizzard holder på å gjøre noe med; det burde de hvertfall!

oleerik
16-10-2007, 06:53
Aye, savner mc <3 ingen av de nye instancene som er like gøyale som de gode gamle 40 mans raida : )

Jeg mener det blir altfor mye farming i outlands, og det tror jeg blizzard holder på å gjøre noe med; det burde de hvertfall!

Ja, vi får håpe de gjør noe med dette i WotLK ^^,
Og, hørte noe om at det skulle ta ca like lang tid fra 70-80 som 60-70, så er jo ikke så ekstremt mye arbeid.

saita
16-10-2007, 12:56
Nei, går ganske fort fra 58 og oppover.

Rumble
16-10-2007, 13:28

da sier jeg bare chess event på kara xD.

Kvanli
16-10-2007, 13:42
Og, hørte noe om at det skulle ta ca like lang tid fra 70-80 som 60-70, så er jo ikke så ekstremt mye arbeid.

Det blir ikke mye med mitt gear ihvertfall ;) Dessuten flyr man jo i 300% fart for tiden..

Andreasftw
16-10-2007, 18:23
Syns det er bedre nå jeg men xD

saita
18-10-2007, 13:16
Det blir ikke mye med mitt gear ihvertfall ;) Dessuten flyr man jo i 300% fart for tiden..

Tenk hvordan det blir i lvl 80! : O

w0lfie
19-10-2007, 09:02
Seff, blei 70 sånn 4-5 uker etter at expansion kom ut :P men jeg tok en 2 ukers pause sånn midt i lvling :P

Veit ikke helt om jeg har lyst på expansion tbh

Kvanli
19-10-2007, 09:03
Seff, blei 70 sånn 4-5 uker etter at expansion kom ut :P men jeg tok en 2 ukers pause sånn midt i lvling :P

Spiller du på Silvermoon?

saita
22-10-2007, 03:15

Hvorfor det? La oss for Elunes skyld håpe at det blir slutt på all denne konstante farmingen for rep og mats.

MaxXima
31-10-2007, 12:13
Blir leit å bytte ut 70 epic tinga med nye grønne og blå quest items:|

TheCursedMuffin
31-10-2007, 12:21
skal vel egentlig ikke det nei...men det er vel mer fordi jeg ikke spiller wow :p

Cuddrow
31-10-2007, 13:13
70 tok jo litt over 5 dager, så å levle blir null stress, det er jeg sikker på. Det å plukke opp nye factions er det jeg gruer meg til i WotLK, da å bli exalted med de verdifulle nå tok litt tid. Blir spennende med noe nytt content, Arthas og greier, da.

Det fine med TBC er at det er mye større potensiale totalt sett. Raids er mye vanskeligere, ja, men Arena åpner for bra gear til de som er mer casual, PvP gear generellt er mye mer tilgjengelig, og man har heroic mode som et supplement, både i form av drops og badges. Her kan alle få gjort noe, mens å være casual pre-TBC var mye verre. Var det ikke Naxx, så farma jeg i Tyr's Hand hver gang jeg var online, og det ble noe skikkelig herk etter hvert.

Det er masse potensial for de gode spillerene i TBC, og forhåpentligvis enda mer i WotLK. Som Rogue er theorycrafting en verdifull del av klassen(mener jeg) og det er spennende å utforske forskjellige encounters med nye talents osv. Før i tiden var det bare én eller to ting som funka, nå er det mye flere muligheter.

På den annen side, skulle jeg gjerne gjort alt 60 contentet om igjen, fra ZG til Naxx, men de legger jo ikke opp noen slik server enda. Krysser fortsatt fingerene for at det skal skje, men men.

Extreme_H_H_H
01-11-2007, 19:41
Må bare si at WoW ble ødelagt etter TBC.... var noe så forbanna kjipt å grinde gear som gal, også kom tbc så ble man eid av japser 1 uke etter tbc var ute... jeg slev hadde en lock med fullt felheart, og 6/8 nemesis pre-tbc, og en del andre godiser, som til og med er dugandes i tbc, men jeg har ikke engang giddi å lvl`a locken min, fordi TBC ble sp ufattelig kjedelig... priesten min er fremdeles på 60 med noen stakkarslige epics, så min mening, give us back some lvl 60 server`s, med kun folk som hadde account på wow 2 månder før tbc kom, da sørger de for at det kun er old-school gamere der... og det er de som virkelig var kule =)

jallamann
02-11-2007, 07:04
Ah, husker når jeg spilte mer på alten min en mainen når de var små søte level 60-er... Invites til Scholo og Strat flagra fordi jeg var den eneste fury-specca tanken en aldri så liten haug folk visste klarte å eie...
...og "Need HUNTER for UBRS LAST SPOT!"... Sukk...
...og første gang jeg var i MC. Jesus så nervøs jeg var for å kludre til greiene for 39 andre...

</mimre>

Extreme_H_H_H
03-11-2007, 13:42
haha... hvor episk var ikke de tidene? ^^

Gilion
03-11-2007, 23:44
Første gang jeg pulla i MC var skumle greier. Savner det litt på en måte, men på den andre siden er det litt godt å tenke på at jeg ikke har rørt WOW på snart et år ;)

aviruse
03-11-2007, 23:59
Første gang jeg pulla i MC var skumle greier. Savner det litt på en måte, men på den andre siden er det litt godt å tenke på at jeg ikke har rørt WOW på snart et år ;)

det minner meg om: på play! så var det utdeling av 15 dagers prøveversjon av wow, og han ene som delte ut ropte "Gratis dop!"
det er jo seriøst ikke langt fra heller...

BlueDevilNor
04-11-2007, 10:02
Skjønner ikke hva noen av dere snakker om xD
Aldri prøvd wow, kommer nok heller ikke til å prøve.
Kanskje jeg tester hos noen andre på TG, men har ikke nok fritid
til å bli hekta på et nytt spill.

aviruse
04-11-2007, 11:16
Skjønner ikke hva noen av dere snakker om xD
Aldri prøvd wow, kommer nok heller ikke til å prøve.
Kanskje jeg tester hos noen andre på TG, men har ikke nok fritid
til å bli hekta på et nytt spill.

ikke prøv det helle, det er "selvmord" for livet ditt (liv i typen "få deg et liv")

Cuddrow
04-11-2007, 18:49
Jeg tror ikke-WoW-spillere mangler innsikten til å si noe om spillets verdi, både som spill og sosialt. Det handler ikke om at WoW er så genialt i seg selv, at alle spiller det. Men det er moro å komme igang, og et community i WoW er jo ikke noe mindre nerdete enn de man finner i CS, BF2, UT osv. Man blir kjent med folk, og forholder seg til dem som personer, og ikke bare spillere. Det er de sosiale gruppene som holder folk hekta på WoW, og tro det eller ei, men jeg tror på at å spille sammen, mens man har en vanlig samtale, og vanlige ting, er like verdifult som å sitte i en sofa og si akkurat de samme tingene. Så når det kommer til kritikk, synes jeg folk bør gi den etter de har sammenlignet på en realistisk, ikke-partisk, måte.

aviruse
04-11-2007, 19:46
Jeg tror ikke-WoW-spillere mangler innsikten til å si noe om spillets verdi, både som spill og sosialt. Det handler ikke om at WoW er så genialt i seg selv, at alle spiller det. Men det er moro å komme igang, og et community i WoW er jo ikke noe mindre nerdete enn de man finner i CS, BF2, UT osv. Man blir kjent med folk, og forholder seg til dem som personer, og ikke bare spillere. Det er de sosiale gruppene som holder folk hekta på WoW, og tro det eller ei, men jeg tror på at å spille sammen, mens man har en vanlig samtale, og vanlige ting, er like verdifult som å sitte i en sofa og si akkurat de samme tingene. Så når det kommer til kritikk, synes jeg folk bør gi den etter de har sammenlignet på en realistisk, ikke-partisk, måte.

nå sikte jeg mer til at man spiller det alt for mye, litt for lett. vet om flere som har virkelig driti seg ut med skole pga det.

Lillegutt
05-11-2007, 00:18

Off topic:
Kanskje på tide å oppdatere signaturen din? :P

godfatherehf
05-11-2007, 10:17
seff skal jeg handle det. gleder meg som en unge:)

robert2k
08-03-2008, 15:53
Den nye expansionen er bare bortkastet...
er ikke no point i å fortsette så accounten min er nå solgt..:)

Zakura X
08-03-2008, 18:30
Begynte å spille wow ca 2 måneder for tbc så fikk aldri den "feelinga" som dere prater om før tbc.

Menjeg håper seriøst dem snart tar bort litt av den farminga.
Bare tenk på alle primalsa du må farme for lw blandt annet (Lw er btw noe dritt å få til fullt. Du tjener nemlig ikke noe på det.)
Selv spiller jeg på Twilight's hammer og sliter derfor med å få bedre gear pågrunn av mangel på tanks på serveren.
Derfor gleder jeg meg også til Wrath of the Lich King fordi alle starter på samme nivå igjen.

Og jeg synes også spillet er litt ødelagt med tanke på at du får drept Illidan og at du nå snart skal få drepe Lich King.
har vært en ivrig WC3 spiller så derfor har det blitt en stor nedtur.

Lillenunnen
13-03-2008, 14:18
WotLK = GLEDE SEG!
Meeen, som ved tBC, blir trist og nok en gang hoppe over litt fordi man var for treig til å gjøre seg ferdig med det gamle contentet før det nye kom, eller i min guild sitt tilfelle for tiden: La oss drite i det nye og bare fortsette der vi er :P Elskpåwow<3