Log in

View Full Version : Venner

Dudex
09-10-2007, 16:55
Hvis noen venner vil sitte ved siden av hverandre, hvordan kan en få det til uten å bestille billetter fra samme PC samtidig?

merilin
09-10-2007, 17:07
Hvordan det blir på TG08 er ikke bestemt enda, men de siste årene har vi brukt partyticket (http://www.partyticket.net).

Når du og dine venner har skaffet dere billett(er) kan dere velge en til å ta seg av seatingen. Den personen vil isåfall velge hvor dere skal sitte. En liten guide til dette ligger her: techserver.gathering.org/seaterhowto (http://techserver.gathering.org/seaterhowto)

Plassreserveringen pleier å åpnes en stund etter at billettsalget har startet slik at de fleste skal kunne få tak i billetten sin først.

Mer informasjon om billettsalg og setereservering blir gitt på vevsiden i god tid på forhånd :)

Dudex
09-10-2007, 17:19
Ja, me betaler du på internett eller ved Vikingskipet? F.eks med Visa elelr kontant på Hamar

merilin
09-10-2007, 17:36
Ja, me betaler du på internett eller ved Vikingskipet? F.eks med Visa elelr kontant på Hamar
Betaler over internett (VISA/nettbank) eller i banken med giro.
Heldigvis ikke kontant ved Vikingskipet. Tenk deg all den køen.. :p

Dudex
09-10-2007, 18:41
Da må jeg betale for alle vennene mine :( Da blir ikke faren min glad

marilla
09-10-2007, 19:15
Nei. Om systemet er som tidligere kjøper man først billett, uspesifisert, så tar man seg av plasseringen senere. Altså - først kjøper dere hver deres billett, på partyticket kan man velge én person som seater, så velger denne personen hvor alle skal sitte. :) Dette er systemet fra tidligere år. Vet ikke om det blir likt i år.

Andreasftw
10-10-2007, 07:08
Så alle kan kjøpe hver sin billett også sette en seater på alle billettene?:)

merilin
10-10-2007, 07:11
Så alle kan kjøpe hver sin billett også sette en seater på alle billettene?:)
Bingo ;)
Det er ihvertfall slik det fungerer på partyticket.net.
Eieren av billetten er seater på sin billett, men alle kan endre seater slik at f.eks du er seater på alle de billettene og du velger hvor dere sitter.

Andreasftw
10-10-2007, 16:44
ok, takk;)
viste ikke at det funka xD

oleerik
13-10-2007, 19:12
Men, da kan jo vi gjøre det på din måte da;) <3

Seriøst! Kan ikke du drite langt faen i dobbel og trippelpostinga de? Går så utrolig lei det!

DET ER EN EDIT-KNAPP SOM SKAL BRUKES! Admin har postet dette til deg på forumet og jeg har sendt deg PM om det, men du har ikke skjerpa deg! Hadde jeg vært admin ville du fått en fin liten advarsel, så ille er det!

EDiT: Haha, ser vist litt surt ut dette, og det er kanskje meningen ^^,

Andreasftw
14-10-2007, 03:09
Seriøst! Kan ikke du drite langt faen i dobbel og trippelpostinga de? Går så utrolig lei det!

DET ER EN EDIT-KNAPP SOM SKAL BRUKES! Admin har postet dette til deg på forumet og jeg har sendt deg PM om det, men du har ikke skjerpa deg! Hadde jeg vært admin ville du fått en fin liten advarsel, så ille er det!

herregud... Sorry da fordi jeg glemte å skrive en ting på den ene postinga.. :S Skal skjerpe meg jeg...

oleerik
14-10-2007, 09:44
herregud... Sorry da fordi jeg glemte å skrive en ting på den ene postinga.. :S Skal skjerpe meg jeg...
Flott ^^,
Men det var ikke bare på "den ene postinga". Blir fint nå som du er klar over den fine edit-knappen

Andreasftw
14-10-2007, 14:24
Flott ^^,
Men det var ikke bare på "den ene postinga". Blir fint nå som du er klar over den fine edit-knappen

har vist om den knappen jeg, men viste ikke at dobbelposting var så plagsomt.

merilin
14-10-2007, 16:11
har vist om den knappen jeg, men viste ikke at dobbelposting var så plagsomt.
Dobbeltposting -kan- i svært få tilfeller være greit, men som regel skal man alltid bruke edit-knappen. Det er veldig unødvendig å slette poster for så å lage en ny post når du kan bruke edit-knappen.

Vet ikke om du er klar over det, men for alle andre brukere så er det mulig å se at du har slettet en post og for admin er det mulig å se hva du har skrevet. Uansett så er det irriterende å se slettede poster etter hverandre.. Fullstendig unødvendig.

Nå vet du om edit-knappen, og den burde være vanskelig å glemme så vi forventer at du bruker den heretter ;)

Andreasftw
14-10-2007, 16:29
Dobbeltposting -kan- i svært få tilfeller være greit, men som regel skal man alltid bruke edit-knappen. Det er veldig unødvendig å slette poster for så å lage en ny post når du kan bruke edit-knappen.

Vet ikke om du er klar over det, men for alle andre brukere så er det mulig å se at du har slettet en post og for admin er det mulig å se hva du har skrevet. Uansett så er det irriterende å se slettede poster etter hverandre.. Fullstendig unødvendig.

Nå vet du om edit-knappen, og den burde være vanskelig å glemme så vi forventer at du bruker den heretter ;)

jeg må jo slette de når jeg har Dobbelposta da. ellers så er jeg jo like langt.

merilin
14-10-2007, 16:53
jeg må jo slette de når jeg har Dobbelposta da. ellers så er jeg jo like langt.
Hvis du dobbeltposter slik at det er to nøyaktig like innlegg så går det greit for moderators/admins å slette den ene. Det er noe helt annet når du skriver en setning i hver post.. Som sagt så forventer jeg at det blir bedre heretter :)

Andreasftw
14-10-2007, 17:40
Ok;) Det skal ikke skje igjen.