Log in

View Full Version : Ang. oss som trenger flere enn 5 billetter!

Krox
11-11-2007, 18:51
Jeg vet at spørsmålet kommer opp flere ganger, og at jeg tror jeg forstår det ved at det må være flere av oss som kjøper 5 biletter hver slik at vi kan kjøpe flere enn akkuart 5. (Forutsatt at man kan kjøpe max 5)

Men jeg spør uansett, er det ingen mulighet for at jeg kan f. eks. kjøpe 11 billetter slik at alle mine venner er sikret billett?

Regner ikke med svar på dette før noe sikkert antall av max billetter per pers. kommer ut, men garantert flere enn meg som spør og ønsker svar snarest!

Scotty
11-11-2007, 18:56
Nei det går ikke :)

Men hvorfor ikke bare ha 3-4 stykker i køen?
Kan ikke være mer sikret enn det :)

evil_t
11-11-2007, 19:21
Og siden alle må ha ptn-konto uansett så er det enda enklere. Samme personen kan betale alle billettene med samme kort/konto, men fra flere kontoer. Så om du mener at det er enklere å samle alle pengene på ett sted så er ikke det noe problem.

Big D
15-11-2007, 13:28
har vært slik at hvis du skal ha mer en 5 billetter så må først kjøpe 5 billetter, så stille deg i kø igjen, får å kjøpe 5 til.

TheCursedMuffin
20-11-2007, 17:39
Men er de 5 billettene da bundet til å sitte sammen? Eller kan hver billett seates forskjellige steder?

merilin
20-11-2007, 17:49
Men er de 5 billettene da bundet til å sitte sammen? Eller kan hver billett seates forskjellige steder?

De kan seates forskjellige steder, men om du eier alle fem billettene må du enten velge setene selv eller sette bruker/seater på f.eks billetten til kompisen din slik at han kan velge sete selv.

aviruse
20-11-2007, 22:12

bare for å gjøre det litt klarere: (ikke noe vondt ment merilin, men synes ikke det var så lett å tolke)
1 først kjøper du biletten(e)
2 så velger du hvem som skal bruke bilettene (som standard er satt som deg) dette kan være venner og folk du kjøper biletter for, eller deg selv
3 så velger den som står som bruker hvem som skal være "seater" altså hvem 4 som skal velge hvor du sitter
4 så velger seateren plass til deg

dette betyr at
* hvem som kjøper biletten har ingen ting med hvem som "seater" for deg
* hvor du sitter har ingen ting med hvem (eller hva) som kjøpte biletten

hvis du lurer på hvordan du kan velge seater, se under ( profilen)

TheCursedMuffin
20-11-2007, 22:29
Takker begge to;)