View Full Version : Er det lett å få billetter??
Hallo...
Jeg bare lurte på em det er lett å få tak i billetter til TG? Er det sånn at hvis man kommer en dag etter at billettene kommer ut, får man billetter da?
På forhånd takk.
Mvh
-Kristoffer aka Torpedo
Det er alltid noen som kjøper flere billetter enn det de trenger, og dermed alltid noen som refunderer billetter i ettertid. Har testet dette før og kunne kjøpe billett selv et par uker før TG. Det skal gå fint for deg å få tak i billett(er). Er nok verre for de som prøver å få tak i billett uka før TG.
Okey.. fordi jeg skal bestille 3 billetter til TG08.. så da er det ikke noe problem å få tak i da??
Om du prøver å få tak i billett fra begynnelsen av så skal du ikke ha problemer med å få tak i tre billetter :)
Det var værre før... Da ble de utsolgt samme kvelden, og alle satt oppe hele kvelden natten for å sikre seg biletter. Ahhh, det var tider det. Savner det:).
hvor får man kjøpt biletter a?
Det var værre før... Da ble de utsolgt samme kvelden, og alle satt oppe hele kvelden natten for å sikre seg biletter. Ahhh, det var tider det. Savner det:).
Aaaah, ja. :)
Husker jeg satt oppe hele natta et år, trøtt som faen - og 2 min før jeg kom først i køen og det var min tur sovna jeg.. :p
Men tickets ble det uansett. :)
hvor får man kjøpt biletter a?
www.partyticket.net
Men tickets ble det uansett. :)
www.partyticket.net
Informasjon om hvor man får kjøpt billett(er) kommer på gathering.org iløpet av noen dager.
Informasjon om hvor man får kjøpt billett(er) kommer på gathering.org iløpet av noen dager.
Var det et hint om at det ikke blir partyticket i år? :p
Var det et hint om at det ikke blir partyticket i år? :p
Det eneste jeg prøver å si er at.. du sier at billetten kjøpes hos partyticket, men det ligger ikke informasjon på gathering.org som kan bekrefte dette ;)