Log in

View Full Version : Er det lett å få billetter??

Torpedo
17-11-2007, 23:32
Hallo...

Jeg bare lurte på em det er lett å få tak i billetter til TG? Er det sånn at hvis man kommer en dag etter at billettene kommer ut, får man billetter da?

På forhånd takk.

Mvh
-Kristoffer aka Torpedo

merilin
17-11-2007, 23:47
Det er alltid noen som kjøper flere billetter enn det de trenger, og dermed alltid noen som refunderer billetter i ettertid. Har testet dette før og kunne kjøpe billett selv et par uker før TG. Det skal gå fint for deg å få tak i billett(er). Er nok verre for de som prøver å få tak i billett uka før TG.

Torpedo
17-11-2007, 23:50
Okey.. fordi jeg skal bestille 3 billetter til TG08.. så da er det ikke noe problem å få tak i da??

merilin
18-11-2007, 00:41
Om du prøver å få tak i billett fra begynnelsen av så skal du ikke ha problemer med å få tak i tre billetter :)

Mosy
18-11-2007, 15:14
Det var værre før... Da ble de utsolgt samme kvelden, og alle satt oppe hele kvelden natten for å sikre seg biletter. Ahhh, det var tider det. Savner det:).

Figgi10
18-11-2007, 19:57
hvor får man kjøpt biletter a?

Zarbon
18-11-2007, 20:12
Det var værre før... Da ble de utsolgt samme kvelden, og alle satt oppe hele kvelden natten for å sikre seg biletter. Ahhh, det var tider det. Savner det:).

Aaaah, ja. :)
Husker jeg satt oppe hele natta et år, trøtt som faen - og 2 min før jeg kom først i køen og det var min tur sovna jeg.. :p

Men tickets ble det uansett. :)

hvor får man kjøpt biletter a?

www.partyticket.net

merilin
18-11-2007, 20:35
Men tickets ble det uansett. :)

www.partyticket.net

Informasjon om hvor man får kjøpt billett(er) kommer på gathering.org iløpet av noen dager.

Zarbon
18-11-2007, 21:22
Informasjon om hvor man får kjøpt billett(er) kommer på gathering.org iløpet av noen dager.

Var det et hint om at det ikke blir partyticket i år? :p

merilin
18-11-2007, 21:37
Var det et hint om at det ikke blir partyticket i år? :p
Det eneste jeg prøver å si er at.. du sier at billetten kjøpes hos partyticket, men det ligger ikke informasjon på gathering.org som kan bekrefte dette ;)