Log in

View Full Version : EM-resultatet

TheCursedMuffin
21-11-2007, 22:13
Dette er kanskje ikke rette forumet for en ivrig diskusjon om fotball, men bare for morro skyld kan vi jo sjekke om det finnes en fotballfrelst sjel der ute?=) For dere uoppdaterte så mista Norge for ca 15 min sjansen til å komme til EM...:(

Mosy
22-11-2007, 01:16
Sjanseløst... Ikke at jeg bryr meg, men...

Rabagast
22-11-2007, 02:42
Jeg er vel fotballfrelst, men at norge skal klare noe som helst har jeg mine tvil til.. De som er gode er blitt trenere, sportslige direktører og ekspertkommentatorer...

Mosy
22-11-2007, 03:00
Jeg er vel fotballfrelst, men at norge skal klare noe som helst har jeg mine tvil til.. De som er gode er blitt trenere, sportslige direktører og ekspertkommentatorer...

Du mener VM94-laget?:p.

TheCursedMuffin
22-11-2007, 08:01

Norge har klatra rankingen da, bedre seeding nå tross alt. Vil antakelig få en lettere gruppe til VM.

merilin
22-11-2007, 08:24
Utrolig kjipt at de spilte en så bra kamp og tapte pga Tyrkia-Bosnia.
Vel, Rosenborg er fortsatt i Champions League ;)

TheCursedMuffin
22-11-2007, 08:28

Jepp, og det er det viktigste :D Tror de har noe på gang der oppe i Barteland nå^^

Rabagast
22-11-2007, 08:48

Hvem andre? :p
Jada, greit nok, de har fått bra seeding, og det er bra. Men hva hjelper det med bra seeding når vi knapt klarer poeng, og spiller som halvdøde, hodeløse høns mot alle lag som virkelig gir motstand?
Ta bare kampen mot tyrkia. Det var EN mann som gjorde jobben sin, og han måtte pinadø gjøre de andre sin også! :|

Og nå er det viktigste at vi klatrer opp sånn at vi får enklere gruppe til VM. Det var ikke så nøye i 94, for da slo vi alle :D

TheCursedMuffin
22-11-2007, 08:55
Hvem andre? :p
Jada, greit nok, de har fått bra seeding, og det er bra. Men hva hjelper det med bra seeding når vi knapt klarer poeng, og spiller som halvdøde, hodeløse høns mot alle lag som virkelig gir motstand?
Ta bare kampen mot tyrkia. Det var EN mann som gjorde jobben sin, og han måtte pinadø gjøre de andre sin også! :|

Og nå er det viktigste at vi klatrer opp sånn at vi får enklere gruppe til VM. Det var ikke så nøye i 94, for da slo vi alle :D

...som for så vidt var poenget mitt også;) Nå unngår vi jo land som f.eks. England som også er seedet nr.2

MaxXima
22-11-2007, 15:47

Btw noen som skal på RBK-Chelsea på onsdag? Jeg skal:D

TheCursedMuffin
22-11-2007, 16:12

Skal nok ikke det, men gjorde mye for å skaffe billetter da...:|

Du får kose deg likevel å sørge for å heie oss fram:D

merilin
22-11-2007, 19:11

Jeg skal ;D Mamma er borte med jobben så da får jeg billetten :p

TheCursedMuffin
22-11-2007, 20:36

Pokker heller som jeg misunner deg og MaxXima...:o

evil_t
22-11-2007, 21:23
Jeg skal ikke. Jeg skal løpe forbi Klokkesvingen og rope "heia bortelaget!"

Eller... Blir nok å glåne innom tven iblant. Satse på at det klarer å redde noe av den norske æren.

TheCursedMuffin
22-11-2007, 21:35
Jeg skal ikke. Jeg skal løpe forbi Klokkesvingen og rope "heia bortelaget!"

Eller... Blir nok å glåne innom tven iblant. Satse på at det klarer å redde noe av den norske æren.

Ja det begynner å bli lite igjen av den^^ Det verste sett med norske øyne var likevel da Lillestrøm røyk mot et amatørlag fra Luxembourg, som var middels selv til å komme fra Luxembourg, det var én spiller på laget med lønn:|

MaxXima
22-11-2007, 23:08
Sesongkort er tingen:) *heier litt ekstra for cursed muffin*

TheCursedMuffin
23-11-2007, 08:11
Sesongkort er tingen:) *heier litt ekstra for cursed muffin*

Takker:D Skrik som faen, MaxXima, skrik som faen...^^

TheCursedMuffin
28-11-2007, 22:34

Sånn i etterkant er jeg faktisk ganske glad for at jeg ikke brukte tid og penger på billett og å komme meg til Trondheim...ble stygge tall etthvert.

merilin
28-11-2007, 23:22
Sånn i etterkant er jeg faktisk ganske glad for at jeg ikke brukte tid og penger på billett og å komme meg til Trondheim...ble stygge tall etthvert.
Tja, tapte ikke noe på den kampen. Fikk kaffe og skyss hjem :p

TheCursedMuffin
29-11-2007, 07:48
Tja, tapte ikke noe på den kampen. Fikk kaffe og skyss hjem :p

Men resultatet var ikke akkurat verdt det...

merilin
29-11-2007, 15:29
Men resultatet var ikke akkurat verdt det...
Dårlig kamp ja, men fortsatt ikke umulig å gå videre i mesterligaspillet. Trenger bare ett poeng, og hvis jeg ikke tar feil så har Rosenborg sikra seg UEFA-cup.

TheCursedMuffin
29-11-2007, 17:40
Dårlig kamp ja, men fortsatt ikke umulig å gå videre i mesterligaspillet. Trenger bare ett poeng, og hvis jeg ikke tar feil så har Rosenborg sikra seg UEFA-cup.

Du har korrekt i at Rosenborg er sikra UEFA siden Valencia er 3 poeng bak og innbyrdes i favør Rosenborg. De kommer dessuten videre med poeng borte mot Schalke (,noe jeg tviler på).:rolleyes:

merilin
29-11-2007, 18:59
De kommer dessuten videre med poeng borte mot Schalke (,noe jeg tviler på).:rolleyes:
Nuvel, jeg er alltid optimistisk så jeg velger å tro at de får det poenget de trenger ;)

TheCursedMuffin
29-11-2007, 19:13
Nuvel, jeg er alltid optimistisk så jeg velger å tro at de får det poenget de trenger ;)

Joda, bare vel og bra det ;)

MaxXima
29-11-2007, 23:24

Netopp:D Vil ikke si hjemmekampen mot Schalke var dårlig heller tross resultatet. Absolutt sjanse for mellomspill (borte kamp på meg:p *mobb mobb*)

TheCursedMuffin
30-11-2007, 08:05
Netopp:D Vil ikke si hjemmekampen mot Schalke var dårlig heller tross resultatet. Absolutt sjanse for mellomspill (borte kamp på meg:p *mobb mobb*)

Du skal til Schalke faktisk?

MaxXima
30-11-2007, 21:08
Nei, men blir det mellomspill er det mulig:)

Brr 18 timer til salget av biletter..