Log in

View Full Version : Tg 08 billeter

Sitron
24-11-2007, 20:06
Hei!

Jeg skal på tg 08 ( planlagt ) sammen en kompis av meg for første gang.
Enkelte ting jeg lurer på er :

1. Når billetene kan kjøpes 1 des, ossen gjør man det?
2. kan jeg bestille 2 billeter samtidig?
3. Må jeg reservere først?

takker på forhånd! :)

merilin
24-11-2007, 21:40
1. Du må registrere deg på partyticket.net (http://www.partyticket.net). Når "The Gathering 2008" kommer på lista over arrangementer så klikker du på den og følger instruksjonen videre. Ellers kan denne være nyttig: PTN-registration guide (http://www.gathering.org/tg08/ptnregguide.html)
2. Ja
3. Spørs hva du mener med dette? Mener du setereservering? Seteregistreringen åpner når de fleste billettene er solgt. Mer informasjon om dette kommer.

Ellers finner du svaret på det meste i FAQ'en (http://gathering.org/tg08/faq.html)

SparkZ
24-11-2007, 21:42
Når "The Gathering 2008" kommer på lista over arrangementer så klikker du på den og følger instruksjonen videre.

Vet noen når den kommer på denne lista?

merilin
24-11-2007, 21:48
Vet noen når den kommer på denne lista?
Nei, det er et par ting som må fikses i PTN først, men dere vil få beskjed på gathering.org og her i forumet når det er klart :)

Amplexor
25-11-2007, 21:47
Den har kommet opp på lista nå.. ;)

Daniel
26-11-2007, 17:35
Betaler man billetene med en gang man har bestillt, eller når fristen for å returnere billetene har gått ut?

Scotty
26-11-2007, 17:39
Betaler man billetene med en gang man har bestillt, eller når fristen for å returnere billetene har gått ut?

Du betaler med en gang.

Daniel
26-11-2007, 17:51
Hvilke betalingsmetoder er tilgjengelige da?

merilin
26-11-2007, 18:46
Hvilke betalingsmetoder er tilgjengelige da?
VISA, Mastercard, nettbank og giro. Ihvertfall det jeg husker fra før.

Localhost
26-11-2007, 20:21
WoOt.. koster billetene 800NOK?
Hvorfor så dyrt?
Gikk TG i minus i fjord?

leikarnes
26-11-2007, 20:22
les her

http://gathering.org/tg08/tg08billetter.html

Localhost
26-11-2007, 20:28
les her

http://gathering.org/tg08/tg08billetter.html

Takk for det.

Andreasftw
26-11-2007, 20:51
You are now waiting to access the ticketsales.

You are participating in the lottery to enter the sales queue.

There are 383 participants in the lottery so far.

Vil de si at når jeg kommer først i køen får jeg bestilt billetter? eller får man først kjøpt 1.Desember?

Scotty
26-11-2007, 20:56
Vil de si at når jeg kommer først i køen får jeg bestilt billetter? eller får man først kjøpt 1.Desember?

Nå får du åpne øynene og se hvor mange ganger det har blitt forklart på dette forumet gutt ;)

lotteriet gjør at man får en tilfeldig plass i køen når billettsalget starter. alt fra 1 til f.eks 3000
hvis man ikke er med i lotteriet(altså melder seg inn etter at billettene har kommet ut) så kommer man helt bakerst i køen.

Andreasftw
26-11-2007, 20:58
Nå får du åpne øynene og se hvor mange ganger det har blitt forklart på dette forumet gutt ;)

lotteriet gjør at man får en tilfeldig plass i køen når billettsalget starter. alt fra 1 til f.eks 3000
hvis man ikke er med i lotteriet(altså melder seg inn etter at billettene har kommet ut) så kommer man helt bakerst i køen.

Skjønte det bare ikke helt:P

merilin
26-11-2007, 20:59
You are now waiting to access the ticketsales.

You are participating in the lottery to enter the sales queue.

There are 383 participants in the lottery so far.

Nei, det vil si at du er med i lotteriet og foreløpig er det 383 deltakere i lotteriet.Hvilket nummer man har fått har ingenting å si for hvordan selve lotteriet blir.

Når billettsalget starter den 1. desember klokken 15:00 vil det trekkes blandt de som har meldt seg på lotteriet. Du kan altså bli nr 1, 30 eller 600. Når du har fått et nummer så er det ikke slik at du HAR billett. Det er en kølapp til "billettluka".

Hvis du får f.eks nr 600 så skal du få mail (eller du kan sjekke det selv på PTN) når du har rykket endel framover i køen.

EDIT: Ok, var kanskje litt seint ute :p

Myhre
29-11-2007, 23:48
Betaler vi med VISA/Mastercard når vi reserverer billett på lørdag eller får vi faktura/oppkrav/etc?

Sorry, er en del nytt for meg her :rolleyes:

saita
29-11-2007, 23:51
Betaler vi med VISA/Mastercard når vi reserverer billett på lørdag eller får vi faktura/oppkrav/etc?

Sorry, er en del nytt for meg her :rolleyes:

Ettersom jeg husker, har jeg i alle år betalt med mammas Visa : )
Er ikke sikker på om man kan få det på nettbank \ faktura.

Myhre
30-11-2007, 00:17
Ettersom jeg husker, har jeg i alle år betalt med mammas Visa : )
Er ikke sikker på om man kan få det på nettbank \ faktura.
hehe, okei

Når er siste frist for å betale en reservert billett, da? Må jeg betale med en gang jeg kommer fremst i køen, eller hvordan er det der?

Edit: Sorry :)
*note to self: Les hele tråden før du poster, jævla tard*

weq
30-11-2007, 10:48
Hvis jeg husker riktig så har du 3 dager på deg fra da du får tilgang til shoppen så.

1. Meld på lotteriet.
2. Vent til det er din tur.
3. Din tur? 3 dager på å kjøpe billett før du mister tilgang til shoppen.

Er det ikke slik det har vært de siste årene?

Mosy
30-11-2007, 14:37
Hvis jeg husker riktig så har du 3 dager på deg fra da du får tilgang til shoppen så.

1. Meld på lotteriet.
2. Vent til det er din tur.
3. Din tur? 3 dager på å kjøpe billett før du mister tilgang til shoppen.

Er det ikke slik det har vært de siste årene?

Jepp, men jeg tror spørsmålet var hvor lang tid man har på seg til å betale, og jeg tipper det er standard 2 uker, med forbehold om feil, selvsagt. Men bilettene er jo ikke gyldige får betalingen er registrert, så jeg pleier bare å betale med en gang.

Og netbank er vel den enkleste måten tror jeg. Er hvertfall det jeg har gjort i alle år.