Log in

View Full Version : Plasser

embef
01-12-2007, 12:59
Howdy, dette blir min første gang på TG, og jeg lurer på hvordan plassystemet fungerer. Er det slik at jeg først bestiller billetter, så noen dager senere kan vennene mine og meg bestemme oss for hvor vi vil sitte?
På forhånd tusen takk. :=)

merilin
01-12-2007, 13:35
FAQ'en vil bli oppdatert snart med informasjon om hvordan man reserverer seter og slikt.
Men det jeg kan si nå er at setereserveringen blir ikke tilgjengelig før de fleste billettene er solgt. Det tar altså mer enn noen dager. Det skal komme informasjon på gathering.org når dere kan velge seater og når dere kan begynne å reservere plasser. De største gruppene reserverer først og deretter mindre grupper.

embef
01-12-2007, 15:36
Så la oss si Person X kjøper en billett, så kjøper Person Y en annen billet, og Person Z en billett, så kan de sitte ved siden av hverandre?

TheCursedMuffin
01-12-2007, 15:39
Så la oss si Person X kjøper en billett, så kjøper Person Y en annen billet, og Person Z en billett, så kan de sitte ved siden av hverandre?

Etter hva jeg har forstår så har hvem som bestiller/kjøper billettene overhodet ingenting med sitteplasser å gjøre. Du kan kjøpe billett til en annen og likevel sitte i motsatte ende, eller kjøpe hver for dere og sitte sammen. Setereserveringen er først seinere og da kan du velge plass selv eller velge en såkalt seater som velger plass for deg og andre du vil sitte med.

embef
01-12-2007, 15:44
Supert, takk for svar.