Log in

View Full Version : Foreigner ticket

simdal
01-12-2007, 14:51
Jeg har en venn i Amerika som mest sannsynlig kommer til TG, og han skal da ha foreigner ticket..

Men han vil at jeg skal kjpe billetten s fr jeg penger nr han kommer. Er det mulig for meg som er Norsk, og kjpe foreigner ticket? Der jo han som skal ha den..

Og dessuten, hvordan fungerer special tickets greiene egentlig? M man ikke "ske" om f en?

Takk

saXin
01-12-2007, 16:18
du har nok ikke mulighet til kjpe foreginer-ticket for han. "Special tickets" f.eks pro gamer, m man dokumentere tidligere resultater :)

marilla
01-12-2007, 16:34
Kan han ikke bare registrere seg p PTN og kjpe selv? Dette er nok det letteste. Du kan jo prve, ettersom man uansett m fremvise pass nr man skal heve billetter for utlendinger. :)

simdal
01-12-2007, 20:53
Kan han ikke bare registrere seg p PTN og kjpe selv? Dette er nok det letteste. Du kan jo prve, ettersom man uansett m fremvise pass nr man skal heve billetter for utlendinger. :)

Pass kan han fremvise.. Og billetten blir jo satt i hans navn p PTN. Men jeg vil liksom betale for den p samme mte som nr jeg kjper for en annen person og setter han som user p PTN ikke sant, if you get my point :p

simdal
04-12-2007, 22:45
Ikke noen?

Greia var det at han skulle kjpe med masse ting til meg fra USA. Dette skulle koste det samme som en foreigner ticket..

aviruse
04-12-2007, 22:53
tor det er et lite felt hvor du kan skrive inn detaljer om biletten (vet ikke helt sikkert, men tror det) hvis ikke s kan du sende en mail til DO og sprre om de litt finere detaljer (de som ikke kan diskuteres her)