Log in

View Full Version : PTN Card

Daniel
01-12-2007, 18:56
Er det noen fordel med PTN card p TG?
Kommer man raskere igjennom checkin da?

Og, hvordan bestiller jeg det evnt?
Jeg skal kjpe billett for meg selv og 3 til. Str alle billettene p mitt PTN card da, eller m de 3 andre kjpe hvert sitt?

Takk for svar =)

#PK
01-12-2007, 19:13
Alle m ha hvert sitt kort.
Nei, n juger jeg - kort er det ingen som M ha, men det er jo greit nok. Ett kort tilsvarer en billett :) Billetten registreres p hvert enkelt kort, og skrives ut til de som ikke har kort. Kortet kan benyttes p alle arrangementer som PTN str for :)
Mer kan leses i FAQ'en ;) :)

Scotty
01-12-2007, 19:56
Jeg liker sammenligne dette med matbutikken jeg :)

Frst s str man i k til kassa, s nr man frst kommer til kassa
s kan man enten betale med cash(arket man har med) eller med
kredittkort(PTN card)... og som oftest er det enklere bare dra
kredittkortet gjennom istedet for dra frem cash :)

Gilion
01-12-2007, 20:50
som en person som sitter sjekker inn blir jeg veldig glad for alle som har PTN kort. Ting gr faktisk raskere om dere har det. Og jo flere som har kort, jo raskere gr det med ka, og jo fr kommer DU inn i skipet.

Daniel
01-12-2007, 22:55
Jeg skal kjpe billett for meg selv og 3 til. Str alle billettene p mitt PTN card da, eller m de 3 andre kjpe hvert sitt?

Noen som har svar p dette? =)

#PK
01-12-2007, 22:57
ETT kort pr. person ;) Du kjper billettene, og s velger du ett kort pr. billett (eller bare lar vre, og heller printer ut ;) )

Scotty
01-12-2007, 23:06

Nr du kommer i kassa og skal kjpe billetter fr du muligheten for kjpe PTN kort ogs.
Du kan kjpe 3 kort, og bare velge sette dem i navnet p kameratene dine, akkurat som med billettene ;) easy as that