Log in

View Full Version : Merkelig køplassering

Lisejeanine
02-12-2007, 02:01
Heisann :)

Dette kommer til å bli min første gang på TG (hvis jeg får billett), men jeg tror jeg har litt problemer med bestillingen.

Registrerte meg onsdag forrige uke, og har fått mail og greier om at jeg er nr 998. I løpet av 11 timer kom jeg meg kun fra 998 til 992 :\
Er dette normalt? Noen andre som har det samme? Det rareste er at en venn av meg satte seg i kø et par minutter etter meg, og han er på 148 >.<

Håper på svar!

-Lise

tigersager
02-12-2007, 02:19
Heisann :)

Dette kommer til å bli min første gang på TG (hvis jeg får billett), men jeg tror jeg har litt problemer med bestillingen.

Registrerte meg onsdag forrige uke, og har fått mail og greier om at jeg er nr 998. I løpet av 11 timer kom jeg meg kun fra 998 til 992 :\
Er dette normalt? Noen andre som har det samme? Det rareste er at en venn av meg satte seg i kø et par minutter etter meg, og han er på 148 >.<

Håper på svar!

-Lise

nå viser det seg sånn at det er no galt med ptn, så hittil så er det ingen som har kjøpt biletter enda, og billettene skulle vært lagt ut 1 desember kl 1500

existemi
02-12-2007, 03:02
Det rareste er at en venn av meg satte seg i kø et par minutter etter meg, og han er på 148 >.<

Dette har med at frem til 1. desember kl 12:00 så ble alle som meldte seg på med i et lotteri, hvor plaseringer i den faktiske køen trekkes ut tilfeldig. Derfor er plassene i køen så forskjellig.

Forøvrig er det som nevnt over utsettelse av billettkjøpet grunnen diverse problemer. Men det er personer som jobber med saken. Noen ETA har jeg desverre ikke, men alle beholder sin plass i køen. Bare vent på mailen hvor det står du har fått tilgang til butikken. ;)

Det er altså ingen fare, og det er helt normalt.

Lisejeanine
02-12-2007, 03:05
Ahhh :)
Takk for responsen!
Har kverulert så mye med foreldrene mine for å kunne dra, det kan ikke ende med at jeg ikke får en billett! :P

Svenniz
02-12-2007, 10:42
Ahhh :)
Takk for responsen!
Har kverulert så mye med foreldrene mine for å kunne dra, det kan ikke ende med at jeg ikke får en billett! :P

Tror ikke du skal være redd for og ikke få bilett. Alle de årene jeg har vært på TG har det alltid være igjen biletter =)