Log in

View Full Version : Har ikke fått mail fra PTN

Kvanli
02-12-2007, 10:51
Jeg har registrert meg (for lenge siden) og på PTN står det at jeg er nr. 169 i køen, men jeg har ennå ikke mottat noen mail.

Er det flere som opplever samme problem? Bruker gmail, og har sjekket spam-innboksen :(

merilin
02-12-2007, 11:25
Salget er fremdeles forsinket. Bare sjekk spam-innboksen iblandt og smør deg med tålmodighet.

Kvanli
02-12-2007, 18:14
OK - Her er situasjonen min nå:

Jeg har fått bestilt billettene, men av en eller annen grunn har jeg ALDRI fått noen e-mails fra partyticket.net. Det førte til at jeg aldri fikk registert e-mailen min, og derfor måtte jeg lage en ny e-mail og registrere den på PTN.

tigersager (bruker her inne) hjalp meg å finne problemet. Jeg kunne ikke bestille billetter eller noen ting.

Tusen takk til tigersager, men jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke har fått hjelp fra verken crewet eller PTN før han hjalp meg :<

existemi
02-12-2007, 18:32
OK - Her er situasjonen min nå:

Jeg har fått bestilt billettene, men av en eller annen grunn har jeg ALDRI fått noen e-mails fra partyticket.net. Det førte til at jeg aldri fikk registert e-mailen min, og derfor måtte jeg lage en ny e-mail og registrere den på PTN.

tigersager (bruker her inne) hjalp meg å finne problemet. Jeg kunne ikke bestille billetter eller noen ting.

Tusen takk til tigersager, men jeg må si jeg er skuffet over at jeg ikke har fått hjelp fra verken crewet eller PTN før han hjalp meg :<

Da det gjelder hjelp om tekniske ting på PTN, er det i hovedsak PTN som kan gjøre dette, da crewet ikke har direkte tilknyttning til PTN.

Folkene bak PTN har hatt mye å gjøre siden i går, så jeg beklager på deres vegne at du ikke har fått noen tilbakemelding fra de.