Log in

View Full Version : Bestille billetter over telefon?

#PK
02-12-2007, 13:33
Er en tulling på MSN som påstår at det går ann å bestille billettene over telefon - nå! Ved å ringe til "Participants Ombudsman" og bli videreført til Vegard, så får du bestillt billetter.
Driter jeg meg totalt ut når jeg sier at man kun får kjøpt billetter på PTN atm (snart, da :p ), eller har jeg rett i det? :confused:

tigersager
02-12-2007, 13:37
tror d er rimlig bull shit d han fyren sier, men jeg er ikke sikker selv

#PK
02-12-2007, 13:54
Hmm.. prøvde å ringe nå sjøl, men fikk bare beskjed om at jeg måtte online.. :confused:

merilin
02-12-2007, 14:44
Er en tulling på MSN som påstår at det går ann å bestille billettene over telefon - nå! Ved å ringe til "Participants Ombudsman" og bli videreført til Vegard, så får du bestillt billetter.
Driter jeg meg totalt ut når jeg sier at man kun får kjøpt billetter på PTN atm (snart, da :p ), eller har jeg rett i det? :confused:

Billetter kan kun kjøpes på PTN.
Man skal med andre ord IKKE ringe deltagerombud/Participants Ombudsman eller Vegard.

Ser ingen grunn til å holde denne tråden åpen, så jeg stenger den.

slappfisk
02-12-2007, 14:47

PTN jobber med saken, vi har gjort noen små endringer som må utføres først.

Så, nei, du får ikke kjøpt billetter ved å ringe deltakerombudet. Jeg vil på det sterkeste fraråde dere å forsøke å ringe for å forsøke siden det stjeler fokus fra de viktige sakene som deltakerombudet har :-)