Log in

View Full Version : "Select dude"

oleerik
05-12-2007, 14:50
Dette er ikke en klage eller noe sånt, men heller noe litt morsomt :)

Kjøpte billett til meg og dama og skulle sette dama til å eie den ene billetten, såklart.
Her kommer det morsomme, det står "select dude" når man skal velge personen.

Med alt dette likestillingsgreiene for tiden synes jeg den nesten var litt stygg ;)

#PK
05-12-2007, 15:12
Hehe, de har en den slike "artige" greier på PTN - autoMAGICLY(Automatisk), SNAIL-mail(Normal post) er flere, men ikke som jeg kommer på i øyeblikket ;)

oleerik
05-12-2007, 15:17
Ja, sett disse selv :) Men var nesten litt stygt med tanke på likestilling og sånt da ;P;)

aviruse
05-12-2007, 15:32
næ... det er da ikke så ille, på nettet er alle duder hvis ikke annet er presisert :)

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 18:23
Dette er ikke en klage eller noe sånt, men heller noe litt morsomt :)

Kjøpte billett til meg og dama og skulle sette dama til å eie den ene billetten, såklart.
Her kommer det morsomme, det står "select dude" når man skal velge personen.

Med alt dette likestillingsgreiene for tiden synes jeg den nesten var litt stygg ;)

OMG jeg veeeit! Dataverdenen er forferdelig diskriminerende. Tenk når jeg spiller War Craft II eller StarCraft, og alle unitene bare svarer "yes my lord". Eller når alle folka på battlenet kalle meg "he", når jeg heter Tirza. Da er det best å spille med Zerg, de sier jo bare sqeeek og snøff.

TheCursedMuffin
06-12-2007, 18:35
Tirza;91658']OMG jeg veeeit! Dataverdenen er forferdelig diskriminerende. Tenk når jeg spiller War Craft II eller StarCraft, og alle unitene bare svarer "yes my lord". Eller når alle folka på battlenet kalle meg "he", når jeg heter Tirza. Da er det best å spille med Zerg, de sier jo bare sqeeek og snøff.

Haha, ja det må være hardt^^

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 18:49
Haha, ja det må være hardt^^

Damn right.

Det er derfor så mange jenter spiller win games, som kabal og minesveiper, for det er kjønnsnøytralt. Jeg er sikker på det er derfor...eeeh.

TheCursedMuffin
06-12-2007, 19:51
Tirza;91669']Damn right.

Det er derfor så mange jenter spiller win games, som kabal og minesveiper, for det er kjønnsnøytralt. Jeg er sikker på det er derfor...eeeh.

Kanskje det har noe med ferdigheter for litt tyngre spill å gjøre? Hmmmm...?

[4th-age] Tirza
06-12-2007, 19:58
Kanskje det har noe med ferdigheter for litt tyngre spill å gjøre? Hmmmm...?

Antagelig.

:D

Svirrus
07-12-2007, 04:57
... når jeg spiller War Craft II eller StarCraft, og alle unitene bare svarer "yes my lord". Eller når alle folka på battlenet kalle meg "he", når jeg heter Tirza. Da er det best å spille med Zerg, de sier jo bare sqeeek og snøff.

Noen som har skjønt hvilke spill som er best, og en jente tilogmed :)
BroodWar FTW

OnTopic: Hvis noen føler at det burde endres, kan man jo sende mail til PTN om saken

cart
07-12-2007, 13:48
Ehm.. Hva med disse jentene som ikke spiller spill, men som heller lager spillene selv ? De kan selv bestemme hva de vil titteleres som :-) Smart,huh ? =)

TheCursedMuffin
07-12-2007, 13:55
Beklager, men jeg kan rett og slett i se for meg en grunt eller zerg for den saks skyld som sier "yes m'am" :p

cart
07-12-2007, 14:00
Beklager, men jeg kan rett og slett i se for meg en grunt eller zerg for den saks skyld som sier "yes m'am" :p

Nå blir det vel ikke så veldig aktuelt at en "grunt" eller en "zerg" tittelerer noen som ikke spiller likevel ;)

[4th-age] Tirza
08-12-2007, 18:33
Noen som har skjønt hvilke spill som er best, og en jente tilogmed :)
BroodWar FTW

OnTopic: Hvis noen føler at det burde endres, kan man jo sende mail til PTN om saken

Til og med!
Oh yes, sitter på Battlenet i dette sekund, hahaa :p

Maile PTN får noen andre gjøre. Før eller siden kommer noen fra Kvinnegruppa Ottar til å kjøpe billett til ett eller annet, og da tenkter jeg det smeller. Høyt og kraftig!

Men de sier i hvert fall ikke "lord", for de har en helt annen kjønnsinndeling enn mennesker (Terran). Dette vet jeg fordi jeg har ringt Blizzard og spurt. ;)

cLtmstr
08-12-2007, 18:38
Tirza;91669']Damn right.

Nei det er det ikke..

Hvis du spiller "Hearts" så er det bare gutter du spiller imot!

TheCursedMuffin
08-12-2007, 19:40
Nei det er det ikke..

Hvis du spiller "Hearts" så er det bare gutter du spiller imot!

I forhold til andre spill tipper jeg. Du finner nok ikke mange spill der jentene utgjør majoriteten.

Chiobe
08-12-2007, 22:49
I forhold til andre spill tipper jeg. Du finner nok ikke mange spill der jentene utgjør majoriteten.

de finnes nok de også (sims?), men vi er nok veldig off topic her nå.

bare får å være on topic, det burde hete "pick person". men det skriver seg nok i fra den tiden da jenter/damer på lan var å regne som et sjeldent syn, som deltagere vel og merke.