Log in

View Full Version : PTN og opptatering

tigersager
08-12-2007, 04:39
jeg har litt grei info til alle deltagere! jeg har finni ut at det skal mye til før dere bli kasta ut av køen for å opptatere for mye! jeg testen dette ut selv nå, og jeg kom til 3000, så mista jeg nettet, og gikk inn igjen, og jeg hadde samme kø plass som jeg hadde før! så alle sammen! at dere blir kasta ut av å opptatere litt mye er bare bull shit!

Zahid_ALI
08-12-2007, 04:49
Jeg sier bare:

WARNING!

You have been hitting reload, please stop doing that, let the page load it self or you will be removed from the queue!

The reload count is: 11111. Ps. det funker sikkert lengere men jeg orka ikke mer.

Zahid_ALI
08-12-2007, 05:04
Dette er da bevis på at jeg ikke tuller: http://i13.tinypic.com/8ansdn8.jpg

Gilion
08-12-2007, 11:02
Jeg vil tippe dette er noe som er gjort for å unngå mye load på ptn. Jeg vil også tippe at dette logges og at du manuelt vil bli fjerna fra køa dersom man finner det nødvendig. Jeg vil derfor oppfordre til å høre etter og la være.

neway. Har dere virkelig så lite å gjøre at dere trykker refresh over 10 000 ganger?

Zahid_ALI
08-12-2007, 13:27
ja du ser vel det, hva ellers gjør man i drita tilstad?

Gilion
09-12-2007, 16:08
heh... Vell. ganske mye annet enn å sitte forran pcn og klikke F5 i alle fall...

tigersager
09-12-2007, 19:14
heh... Vell. ganske mye annet enn å sitte forran pcn og klikke F5 i alle fall...

ikke når man har et minilan med 2 stk som sitter med prit falske i hånda og er fulle, og ha gjør man ellers forran en pc i full tilstand? hele poenget med dette er jo st admin, samt noen deltagere har driti seg ut, alle er så redd for å opptater for mye, her har vi et bevis på at d skal dem ikke tenke på:D

simdal
09-12-2007, 19:38
Ja jeg ble banna fra www.freakforum.nu for å oppdatere galleriet er par tusen ganger... Å bli banna for noe så patetisk er bare latterlig mener nå jeg, men det får nå være dems problem. Jeg driter i det..

Kan jo nevne at dette skjedde på siste dagen på The Experience, og det var ikke akkurat stort igjen å gjøre :p

tigersager
09-12-2007, 19:48
Ja jeg ble banna fra www.freakforum.nu for å oppdatere galleriet er par tusen ganger... Å bli banna for noe så patetisk er bare latterlig mener nå jeg, men det får nå være dems problem. Jeg driter i det..

Kan jo nevne at dette skjedde på siste dagen på The Experience, og det var ikke akkurat stort igjen å gjøre :p

vis man skal bli banna i et forum så må man jo krive en sasse ting som eru undøvendig i et forum, som jeg har gjort en del av her, hehe, hakke blitt banna enda da, men å bli banna pga opptatering er rett og slett ikke gyldig grunn til å bli banna, vis det derimot ikke står i retingslijene. nå er ikke min mor akkaurat best i data og forum, men til tross for at hun er rådgiver vet hun nøyaktig hva som er rett og galt når d gjelder regner.... vis du kjønner

merilin
09-12-2007, 19:56
Det er en belastning for serveren hvis man oppdaterer siden ofte. Kanskje ikke hvis to-tre gjør det, men hvis et par hundre gjør det så da.. Dessuten er det rett og slett unødvendig :)

Når det gjelder banning så regner jeg med at alle har lest reglene. Man får en infraction dersom det skjer regelbrudd. Etter tre infractions så får man automatisk ban i ei uke. Infractions blir registrert og fjernes ikke.

Det er opp til den enkelte om han/hun vil trykke f5 jevnlig, men det er ingenting vi kan gjøre dersom han/hun blir kastet ut av køen pga dette.

simdal
09-12-2007, 20:05
vis man skal bli banna i et forum så må man jo krive en sasse ting som eru undøvendig i et forum, som jeg har gjort en del av her, hehe, hakke blitt banna enda da, men å bli banna pga opptatering er rett og slett ikke gyldig grunn til å bli banna, vis det derimot ikke står i retingslijene. nå er ikke min mor akkaurat best i data og forum, men til tross for at hun er rådgiver vet hun nøyaktig hva som er rett og galt når d gjelder regner.... vis du kjønner

Vell, det er opp til forumets eiere og ledere å bestemme hvem de vil ha og ikke ha i et forum.. Et privatstyrt forum er en mulighet og ikke en rettighet, og de har full rett til å sparke ut dem de vil.. Synd, men jeg har ikkenoe jeg skulle sagt. Og det forstår jeg fullt ut.

Men som sagt, jeg driter i det..

Gilion
09-12-2007, 23:56
Jeg finner hele diskusjonen merkelig. Hva er vitsen med å pushe grensene på PTN uansett? Vil du prøve å se etter hvor langt det går før du blir banna? Er du veldig keen på å bli banna så kan man sikkert få fikset dette på en annen måte også. Si fra, så skal jeg ta det videre til riktige folk.
La PTN være. Stå i kø, og kjøp billetter når det er deres tur.

tigersager
13-12-2007, 08:32
Jeg finner hele diskusjonen merkelig. Hva er vitsen med å pushe grensene på PTN uansett? Vil du prøve å se etter hvor langt det går før du blir banna? Er du veldig keen på å bli banna så kan man sikkert få fikset dette på en annen måte også. Si fra, så skal jeg ta det videre til riktige folk.
La PTN være. Stå i kø, og kjøp billetter når det er deres tur.

du er dom å du da, jeg sier ikke at jeg vil bli banna, jeg har billetten min jeg, men jeg ville teste ut hvor lang tid d vil ta før man blir kasta ut av køen ved å opptatere!

TheCursedMuffin
13-12-2007, 11:44
du er dom å du da, jeg sier ikke at jeg vil bli banna, jeg har billetten min jeg, men jeg ville teste ut hvor lang tid d vil ta før man blir kasta ut av køen ved å opptatere!

Men PTN har vel en grunn til å sette de grensene, tror du ikke? Bortsett fra at du skal ha noe å underholde deg med mener jeg:rolleyes: Interessant at folk klager over PTN, som prøver å skaffe oss billettene så fort som mulig, på tross av at det skal avvikles billetter til 5000 nerder som alle vil ha dem først, det kan bli en grei belastning på serverne, og jeg tviler på at spamming på F5 hjelper ;)

Fysj så mange norsk feil forresten, setninger begynner ofte med stor bokstav, og dum staves ikke "dom" og oppdatere ikke "opptatere". Så det blir gjerne "Du er dum du og da", ikke "du er dom å du da".

Gilion
13-12-2007, 12:12

Jeg vil påstå at det er du som er dum her. PTN er en tjeneste som jobber for at du og 5000 andre skal få billetter til TG. Og du prøver å sabotere denne.
Jeg oppfordrer deg og alle andre til å følge PTNs regler, og ikke sabotere for de 5000 andre som ønsker å kjøpe billetter.

TheCursedMuffin
13-12-2007, 12:45
Jeg vil påstå at det er du som er dum her. PTN er en tjeneste som jobber for at du og 5000 andre skal få billetter til TG. Og du prøver å sabotere denne.
Jeg oppfordrer deg og alle andre til å følge PTNs regler, og ikke sabotere for de 5000 andre som ønsker å kjøpe billetter.

Just my point! =)

existemi
13-12-2007, 13:50
Denne tråden er virkelig totalt bortkastet.

For det første vil jeg nevne at det er en grunn til at folk generelt advarer mot å oppdatere kø-siden på PTN. Dette er IKKE grunnet at det vises en "Warning" som forteller deg hvor mange ganger du har oppdatert, men heller at folk har blitt kastet ut ved å gjøre akkurat dette.

For det andre er denne tråden et samlet massivt brudd på reglene.

IKKE ønsker vi dobbelt-posting.
IKKE ønsker vi hets og spydige kommentarer.
IKKE øsnker vi unødvendige/usaklige innlegg/tråder.

Denne tråden stenges.

Når det gjelder språkbruk kan vi ikke forvente at alle skal kunne skrive perfekt norsk, men vi forventer at folk prøver. Enkelte deler av denne tråden, kan neppe være et tappert forsøk.