Log in

View Full Version : Åssen setter jeg "owner" på billettern?

panserhagen
08-12-2007, 21:44
Når og åssen setter jeg owner på billettene?
Har bestilt til billetter til 4 stk.:confused:
Må vite dette så fort som mulig.

Scotty
08-12-2007, 21:48
Når du er inne på din account, så trykker du på ticket number og velger "pick new user"

panserhagen
08-12-2007, 21:52
Når du er inne på din account, så trykker du på ticket number og velger "pick new user"

ehh..eneste som står er :
ordernumber order amount status .

Så vet ikke helt.

panserhagen
08-12-2007, 21:54

MÅ JEG BETALE FØR JEG KAN GJØRE DET?

aviruse
08-12-2007, 22:05
Når og åssen setter jeg owner på billettene?
Har bestilt til billetter til 4 stk.:confused:
Må vite dette så fort som mulig.

du kan ikke bytte owner, du kan bare bytte bruker. du står som owner helt til du eventuelt retunerer dem.

dette vil jeg gjette på at er for å stoppe svartebørshaiene. hvis noen vil være owner på sin egen bilett må de stelle seg i køen. (punktum)

2K3
09-12-2007, 00:48

Du må ha betalt billettene ja. Og du har god tid på å bytte user etter du at du har betalt billetten.

quazzy
06-01-2008, 13:31
men hvis de som skal være med ikke har partyticket account da? kan du bare registrere mailen deres? eller må de lage account? eller kan jeg sette alle på meg? Hjelp please

aviruse
06-01-2008, 13:38
men hvis de som skal være med ikke har partyticket account da? kan du bare registrere mailen deres? eller må de lage account? eller kan jeg sette alle på meg? Hjelp please

de må lage account. (pungtum)
så må du sette dem som user

existemi
06-01-2008, 14:56

Min kjære venn. Vennligst ikke skriv kapitalisert, det er meget plagsomt å lese.

de må lage account (pungtum)
så må du sette dem som user

Morsomt at du skriver punktum i parantes, men faktisk ikke har punktum i setningen ;) Hihi

aviruse
06-01-2008, 14:58
Min kjære venn. Vennligst ikke skriv kapitalisert, det er meget plagsomt å lese.

Morsomt at du skriver punktum i parantes, men faktisk ikke har punktum i setningen ;) Hihi

oooops.... fiksa det nå