Log in

View Full Version : Booking av Seats, og kamerater

poze
17-12-2007, 00:58
Hei.

Jeg skal nå avsted på TG med mine 4 andre kompiser. Første gang, og vi gleder oss. Osv osv.
Men et lite problem, Siden det bare var 5billetter per person.
Så har en kamerat av oss bestilt en for seg selv.
Så.

Nr 1:

Hvordan kan jeg booke seater til mine kamerater?

Nr2:

Hvordan kan jeg få han siste kameraten min som ikke fikk billett i samme gruppe som oss andre ved siden av oss?

Litt kjipt om han havner på andre siden av TG. mens vi sitter og koser oss i kroken.

Første gang dette for meg, så er litt ukjent.
Noen som vet hvordan jeg kan løse de 2 problemene?<3

Cheers
Poze

aviruse
17-12-2007, 01:09
Hei.
Nr 1:

Hvordan kan jeg booke seater til mine kamerater?
det du trenger å gjøre er å sette en person til seater, hvordan det gjøres er beskrevet i en guide i min profil (http://www.multidesign.org/aviruse/seater.pdf)

Nr2:

Hvordan kan jeg få han siste kameraten min som ikke fikk billett i samme gruppe som oss andre ved siden av oss?

Litt kjipt om han havner på andre siden av TG. mens vi sitter og koser oss i kroken.

Første gang dette for meg, så er litt ukjent.
Noen som vet hvordan jeg kan løse de 2 problemene?<3

Cheers
Poze

den siste kameraten setter bare samme person som seater på samme måte som de som du har kjøpt bilett

en seater kan ha så mange plasser han skal seate han bare vill, personelig blir jeg mest sansynelig seater for over 25 plasser, så det er ikke noe problem

når du kommer så langt som å skal seate er det bare logge seg inn og gå på tickets / seat og velg plasser

Gilion
17-12-2007, 01:32
Du kan ikke atm booke seater. Dette vil først skje når de fleste av billettene er solgt. Info vil komme på gathering.org.

Torpedo
28-12-2007, 22:58
Jeg bare låner denne tråden litt..

Har bare et spørsmål! Vi er 3 stykker og jeg har bestilit alle billettene og har valgt meg som seater, men må jeg sende disse billetene over til de andre etter jeg har seata dem eller kan jeg bare være eier av dem alle 3 og vi kommer inn uansett?

Andreasftw
29-12-2007, 00:20
Jeg bare låner denne tråden litt..

Har bare et spørsmål! Vi er 3 stykker og jeg har bestilit alle billettene og har valgt meg som seater, men må jeg sende disse billetene over til de andre etter jeg har seata dem eller kan jeg bare være eier av dem alle 3 og vi kommer inn uansett?

Be dem lage seg en PTN-bruker også setter de de som "user" på sin egen billett:) Jeg syns det er lettere.

aviruse
29-12-2007, 00:51
Be dem lage seg en PTN-bruker også setter de de som "user" på sin egen billett:) Jeg syns det er lettere.

de kommer ikke inn på tg uten å ha user på ptn. (pungtum) man må ha en bilett registrert på seg for å komme inn.
så det er ikke noe "lettere", det er et must

Andreasftw
29-12-2007, 02:49
de kommer ikke inn på tg uten å ha user på ptn. (pungtum) man må ha en bilett registrert på seg for å komme inn.
så det er ikke noe "lettere", det er et must

Faktisk ikke. Vi viste ikke noe om user på billett og sånn i fjor, så jeg var den eneste som hadde user på ptn. Var bare en billett med user, de andre sto det ingen user på. Kom inn uansett, men ble litt mer stress da.

krage
29-12-2007, 03:38
Ok dere skjønner, crew kan gjøre unntak, men hovedregelen er at skal ha bruker på PTN

Det gjør alt går mye raskere, folk er tidligere ferdig i køen, og er kjappere inne i skipet, og dem bak, trenger ikke å vente fult så lenge :-)

(skriver via nhntendo wii så mulig noen leifer samt feil STøRELSE) pån noen tegn.......)

Edit: Tok opp innlegget på en PC, reinskrev det litt, og endret noen leifer, og laget sikkert noen nye :-)

aviruse
29-12-2007, 12:43
Faktisk ikke. Vi viste ikke noe om user på billett og sånn i fjor, så jeg var den eneste som hadde user på ptn. Var bare en billett med user, de andre sto det ingen user på. Kom inn uansett, men ble litt mer stress da.

årsaken til at jeg skrev det sånn er at det i teorien ikke er nuen unntak og man skal ha ptn. og hvis man sier "Det er en mulighet hvis du ikke. har...." så tar folk lett på det, og det kan da bli mye mer jobb for crew

man må altid ta reglene ført, for så når man blir inneforstått med dem, ta unntakene :)

merilin
29-12-2007, 16:07
Det er nødvendig med personlig PTN-konto da dette brukes til sjekk av alder og adresse. Det er veldig viktig å registrere seg med korrekt alder og adresse, dersom disse ikke er gyldige kan vi be personen rette opp adressen sin før h*n kan komme seg inn i Vikingskipet.

Franox
10-01-2008, 16:31
Bare låner tråden litt jeg også...

Jeg og mine kamerater er rundt 8 stk tror jeg.
Hver av oss bestiller sin egen bilett bortsett fra et par av dem som var treige med å sette seg i køen.
Jeg har snakket med noen personer som har vært på TG før og sånn jeg forstår det, kan jeg bare seate for de jeg kjøper biletter til.

Er det da vanskelig for de andre å komme ved siden av oss?

Takk

merilin
10-01-2008, 16:49
Jeg har snakket med noen personer som har vært på TG før og sånn jeg forstår det, kan jeg bare seate for de jeg kjøper biletter til.

Er det da vanskelig for de andre å komme ved siden av oss?

Nei, det de må gjøre er å velge deg som seater. Da får du mulighet til å ordne plass for de :)

aviruse
10-01-2008, 17:23
Nei, det de må gjøre er å velge deg som seater. Da får du mulighet til å ordne plass for de :)

ownern kan også velge seater for alle biletter h*n er owner for

AtomiC
11-01-2008, 18:55
ownern kan også velge seater for alle biletter h*n er owner for

Når kan man velge seater?
Eller kan man det allerede?

TheCursedMuffin
11-01-2008, 19:37
Når kan man velge seater?
Eller kan man det allerede?

1. Snart, gathering.org
2. Les svar 1.