Log in

View Full Version : Angående plassreservering

Normie
26-12-2007, 11:57
Hei, jeg bare lurte på hvor lang tid the pleier å ta før man kan velge plasser, pleier det å ta lang tid mellom det og billetsalget??

Scotty
26-12-2007, 12:24
Hei, jeg bare lurte på hvor lang tid the pleier å ta før man kan velge plasser, pleier det å ta lang tid mellom det og billetsalget??

Først må alle billettene bli solgt ut. Etter at det har skjedd så kommer nok seatingen kjapt igang..
Men det er veldig vanskelig å si når billettene blir utsolgt.

Mosy
26-12-2007, 12:26
Bilettene blir ikke utsolgt, så plaqss-reserveringen kommer når "de fleste" billettene er solgt. Dett blir vel ca. i februar en gang, en mnd før TG. Har vært slik de siste årene.

Normie
26-12-2007, 12:30
OK, jeg trodde kansje det kom tildlig i januar eller noe sånt jeg, men det er vel like greit og ta det da ;)

saita
27-12-2007, 04:03
Det kommer her (www.gathering.org)

En ting som er lurt, kan være å fikse seg en RSS leser, der du ser om det har kommet noen oppdatering på siden, så er du sikret å få med deg alt :)

For å finne URL'en du må mate leseren med, så er det bare å bruke søkefunskjonen her på forumet, og søke etter RSS.

Normie
27-12-2007, 09:30
ok takk :)

saita
27-12-2007, 12:32
ok takk :)

Bare hyggelig :) Det er det vi i Crew er her for, så det er bare å spørre. Men husk at all offisiell informasjon kommer alltid på www.gathering.org først.