Log in

View Full Version : Betalings problem

Stianlol
08-01-2008, 15:30
Er litt nervøs nå, på hvordan det gikk med betallinga. Mens jeg var i shoppen, lagte jeg en ny PTN account til en venn, og når jeg hadde betalt så det ut som om jeg var logga inn som han:/
Når jeg logger inn på han, står dette på account: It seems we owe you 4185 NOK, to have us transfer the money into your bank account please click here: 4185.
Når jeg går innpå min står dette: It seems you owe us 4185 NOK, do not dispair, we will not forget, but we have no elegant solution to this problem at the moment, we expect to have something in place by march 5., if you cannot wait to fix this, mail us: help@partyticket.net.
Det er vel noe som ikke stemmer her. Jeg har prøvd å sende en mail til help@partyticket.net, men da fikk jeg bare en failure melding tilbake.

merilin
08-01-2008, 16:14
Hei! Det var kjipt. Er en grunn til at alle skal ha egen konto og i utgangspunktet ordne det selv. Uansett så skal det der ordne seg.
Prøv å sende via kontaktskjemaet: partyticket.net/feedback/index (http://partyticket.net/feedback/index). Velg help request.

Lykke til! :)

Stianlol
08-01-2008, 16:39
Jeg var ikke sikker på om jeg måtte "sette billetten" på de andre med en gang, eller om jeg kunne gjøre dette senere. Derfor måtte jeg lage en account til han også.
Jeg sendte nettopp en mail til help request;), så får satse på at jeg får fiksa det da.

Når jeg er inne på hans account, og klikker der det står click here: 4185, får jeg opp dette bilde:
http://dump.no/files/7c9bdfea58f9/Tg_accting.jpg

Dette er hans account, men skal jeg bare ta å fylle inn min info der, og hvor finner jeg dette account nummeret(det er vel mitt som skal stå der?)

krage
08-01-2008, 20:34
Dette er hans account, men skal jeg bare ta å fylle inn min info der, og hvor finner jeg dette account nummeret(det er vel mitt som skal stå der?)

Bankkonto nr, altså dit du ønsker at penga skal overføres, send meg en PM om du trengr et gyldig kononummer du kan gjerne få mitt :-) :p :cool:

Stianlol
08-01-2008, 21:22
Så account er altså bankkontonummeret?
Jeg har heller ikke fått noe svar fra help request greia enda:(

marilla
08-01-2008, 22:41
Husk at det er etter kontortid, folka på PTN er mennesker de òg, de er ikke på jobb 24/7. :-)

Og account er bankkontonummer, ja.

Stianlol
09-01-2008, 19:37
Tar det lang tid å få svar fra PTN?:P
Sendte mail i går, men har enda ikke fått noe svar.