Log in

View Full Version : Seater

Sitron
08-01-2008, 23:45
Hei, jeg har nå ordnet billeter til vennene mine, men ett problem er igjen.

Han har bestilt i går, på en annen bruker så da ga han meg bruker og passord, så gikk jeg inn på brukern så skulle jeg sette " rettigheter " så jeg kan bestemme hvor han skal sitte! men jeg skjønte ikke ossen jeg skulle gjøre det noen som vet?

må jeg vente til seatmappet kommer opp eller?

Takk, jeg har også lest ulike typer threads men kom ikke fram til svar :)

Mosy
08-01-2008, 23:53
Mulighet for å velge seater er ikke der enda, som du kanskje så:). Det kommer senere, hvertfall en stund før plass-reserveringen åpner. Mer info om når dette skjer kommer på gathering.org (http://www.gathering.org).

Sitron
09-01-2008, 00:07
takk for raskt svar mosy! :)

Sitron
09-01-2008, 18:22
Et nytt spørsmål. jeg så at jeg kunne forandre " owner " på ticketen, hva viss jeg gjør MEG owner med min VENNS acc? så bare gi ticketen til han via partyticket? da mener jeg signe han som user? da ville jeg ha sluppet å vente?

merilin
09-01-2008, 19:24
Tror da du er owner uansett siden du har betalt billetten? For å gi billettene til dine venner må du sette de som user, slik at de får billetten opp på sin PTN-konto. Når seatingen kan begynne så kan dine venner sette deg som seater slik at du kan ordne med plassreserveringen.

aviruse
09-01-2008, 20:14
Et nytt spørsmål. jeg så at jeg kunne forandre " owner " på ticketen, hva viss jeg gjør MEG owner med min VENNS acc? så bare gi ticketen til han via partyticket? da mener jeg signe han som user? da ville jeg ha sluppet å vente?

Man kan ikke bytte owner. (pungtum)
Man kan derimot bytte user

Sitron
09-01-2008, 22:55
Ok, men viss jeg skifter user til MIN ACC kan jeg gjøre det sånn at det kommer opp under min kontroll så jeg kan velge seter med en gang? så jeg slipper å tukle med det andre med å gi meg rettigheter osv :S

merilin
10-01-2008, 00:13
Nei, de som skal ha billettene bør virkelig ha egen PTN-konto i forbindelse med ID-sjekk. Dere har god tid til å velge seater så det skal ikke være stress. Hvis du har deg som user på de billettene så vil det bli seende ut som om det er kun du som skal ha de plassene og ikke de.

[VK]Boogieman
10-01-2008, 08:56
Ok, men viss jeg skifter user til MIN ACC kan jeg gjøre det sånn at det kommer opp under min kontroll så jeg kan velge seter med en gang? så jeg slipper å tukle med det andre med å gi meg rettigheter osv :S

Hvis jeg ikke husker helt feil, har owner totalt kontroll over billetten, så selv om det står en annen user, kan du sette deg selv som seater når det blir mulig.

Nå er jeg ikke 100% på dette, men mener å huske at det stemmer ^^

Mosy
10-01-2008, 13:35
Boogieman;93836']Hvis jeg ikke husker helt feil, har owner totalt kontroll over billetten, så selv om det står en annen user, kan du sette deg selv som seater når det blir mulig.

Nå er jeg ikke 100% på dette, men mener å huske at det stemmer ^^

Er kun user som kan skifte seater, men som owner, kan du sette deg selv som user, så sette deg som seater, og så skifte user tilbake til kameraten din:p

Freakzor
10-01-2008, 16:10
har ett spørsmål, meg og noen andre fra skolen har satt oss i kø hver for oss for å bestille billeter, er det mulig og sette en av oss seater for alle sammen?

Aiin
10-01-2008, 16:15
har ett spørsmål, meg og noen andre fra skolen har satt oss i kø hver for oss for å bestille billeter, er det mulig og sette en av oss seater for alle sammen?

Jepp, dette er fullt mulig :) Man kan sette hvem man vil som seater, men den som har kjøpt billetten vil fortsatt være owner.