Log in

View Full Version : Salg av datautstyr osv.

Phoenix-JE
10-01-2008, 19:53
Hei, lurer bare på om det er kjapper hvor det blir solgt datautstyr som skjermkort, kabinett osv. ?^^

snaek
10-01-2008, 19:59
Har det vært alle år jeg har vært på TG i hvertfall.
Komplett er alltid innom med en stor last hardware de selger til webpris.

Phoenix-JE
10-01-2008, 20:00
Har det vært alle år jeg har vært på TG i hvertfall.
Komplett er alltid innom med en stor last hardware de selger til webpris.

Konge:D komplett er billig^^

Scotty
10-01-2008, 20:02
Er det ikke slik at Netshop også kommer på døra hver morgen med varer som er bestilt?

Phoenix-JE
10-01-2008, 20:12
Er det ikke slik at Netshop også kommer på døra hver morgen med varer som er bestilt?

Nice:=) vurdere å kjøpe noe derfra, så det hadde vært knall^^

aviruse
10-01-2008, 20:12

tror det ja

Men man har jo altid tgpartyshop som altid er dert, de selger stortsett alt du trenger (og ikke trenger, det skal jeg love deg de gjør)
i tilleg så er det altid en kjøp / selg irckanal som du kan se om du finner det du er ute etter.

jeg vil dog fraråde å belageseg på å kjøpe ny pc på tg.. ikke de optimale bygge pc forholdene + at det kan hende de ikke har nøyaktig det skjermkortet du skal ha

10

Phoenix-JE
10-01-2008, 20:23
tror det ja

Men man har jo altid tgpartyshop som altid er dert, de selger stortsett alt du trenger (og ikke trenger, det skal jeg love deg de gjør)
i tilleg så er det altid en kjøp / selg irckanal som du kan se om du finner det du er ute etter.

jeg vil dog fraråde å belageseg på å kjøpe ny pc på tg.. ikke de optimale bygge pc forholdene + at det kan hende de ikke har nøyaktig det skjermkortet du skal ha

10

Hehe.. det kommer nok ikke til å skje:P Bygge pc.. er ikke noe for meg;P

Trenger nytt skjermkort, vifte og viftekontroll^^

krage
11-01-2008, 00:03
Netshop var innom i 2006, men gjentok ikke dette i 2007
Komplett tror jeg hadde en stand i 2003, men kan ikke huske at de har vært innom tidligere.

Men ja det har alltid tidligere vært det før, men ingenting er offesielt enda, alt offesielt kommer på http://gathering.org

[VK]Boogieman
11-01-2008, 09:13
i tillegg til shoppene som er der, er det alltid en IRC-kanal på EFnet som heter #tg.salg.
Der selger privatpersoner alt fra brukte skjermer, til nye colabokser :p
Der kan man få skaffet seg alt mellom himmel og jord, til en billig penge.
Helt knall hvis et skjermkort skulle ryke eller noe, og du har begrenset med penger :)

weq
11-01-2008, 09:35
Netshop var ikke på TG i fjor pga det var så mange som hadde familie de trengte å tilbringe ferien med.