Log in

View Full Version : trykte feil på billet kjøp

Freakzor
10-01-2008, 22:40
jeg skulle bestille billet, og jeg trykte fram (helt uten og egentlig skulle det) så plitselig kom jeg til denne siden hvor det stod : Status of order number xxxxx: Venter på betaling.

og "KID Payment pending"

jeg trykte tydelighvis feil, er det noen måte å rette opp dette? please si ja :S er ikke nok billeter til å¨sette meg i køen en gang til

Aiin
10-01-2008, 22:54
Det er tydelig at du har fått bestilt en billett, i og med at det står ordrenummer osv.
KID payment er betalingsmåten man gjør via Nettbank, om du ikke visste det. Så regner med at hvis du ikke har registrert noe visa / mastercard eller annet kredittkort, vil dette være det alternativet du får. Var ihvertfall slik hos meg.

Men, jeg vet ikke hvilken billett du har bestilt, men det står vel? Om det er foreigners ticket står vel dette.

Freakzor
10-01-2008, 22:56
The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee

står det forran billeten det er den som koster 800kr

jeg har bestilt 2 stk....

EDIT: og jeg har ikke kjønt helt det med owner og sånt av billeten, har ikke stått noe sånt som jeg har sett, og jeg har heller ikke sett noe med PTN kort....

merilin
10-01-2008, 23:04
The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee

står det forran billeten det er den som koster 800kr

jeg har bestilt 2 stk....

EDIT: og jeg har ikke kjønt helt det med owner og sånt av billeten, har ikke stått noe sånt som jeg har sett, og jeg har heller ikke sett noe med PTN kort....

Da regner jeg med at du skal betale via nettbank. Sørg for å oppgi KID-nummer i riktig felt :) Det med owner og slikt vil du kunne se når billetten er betalt. Siden du betaler begge billettene vil du stå som owner på de, men du må sette deg selv og h*n andre (med mindre du skal ha begge plassen) som user. Den du kjøpte billett for må registrere seg på PTN.

Ellers anbefaler jeg sterkt å bruke søkefunksjonen og lese gjennom lignende tråder. Det er en del som har spurt om ca det samme.

Freakzor
11-01-2008, 13:35
ja vell, takk for infoen :)