Log in

View Full Version : Widescreen mode - Invalid mode. Half-Life: CS

Aiin
11-01-2008, 23:16
Hallo !

Jeg har et lite problem som jeg ikke klarer å finne ut av selv akkurat nå, så tenkte det var like så greit å få litt assistanse fra noen av dere hjelpsomme her inne :)

Jeg har PCen tilkoblet en widescreen TV, og tenkte da at kanskje 'Widescreen "mode" ' funksjonen i instillingen på Counter Strike 1.6 ville fungert, men det viste seg å ikke stemme. Eneste jeg fikk var skjerm-meldingen 'Invalid mode'.. Svart TV-skjerm med denne lille error beskjeden.
Vanligvis, som dere helt sikkert kjenner til, har de fleste skjerminstillings "programmer" (nvidia sin tool-seksjon, Windows skjerminstillinger osv.) en 10 sekunders delay for at du skal godkjenne tilstanden til skjermen. Hvis den blir stående urørt i 10sekunder (correct me if I'm wrong), så kommer skjermen tilbake til den modusen den sto på. Dette skjedde da ikke i CS.
Er det noen som har noen evt. interne kontroll-måter å fikse dette på? Eller i det store og hele, vet om noe som kan fikse det? :)

Tar imot alle seriøse svar;)

-Ole Henrik

2K3
12-01-2008, 00:16
Lenge siden jeg har vært borte i CS, men er ikke en txt fil med slik info i CS-mappa som du kan prøve å redigere. Config.cfg eller noe....

Aiin
12-01-2008, 03:42
Fikk fikset det med ihvertfall å ha riktig skjermbilde når jeg spiller CS. "Fikset" det på den finurlige måten at jeg slettet filene i C:...../Counter Strike mappa, og startet spillet fra steam direkte etterpå, laget da sine nye filer med default instillinger..

Men, saken er jo nesten ikke noe bedre når jeg bare har en liten rute på skjermen, som da er hl.exe :D