Log in

View Full Version : Billetter uten bruker...

Peat
13-01-2008, 14:23
Jeg har kjøpt 5 billetter og 3 av personene som skal være med er ikke medlemmer i PTN - må de være det for å bruke billetten?

-P

Aiin
13-01-2008, 14:27
Quoter Merilin fra en annen post her på forumet:

Det er nødvendig med personlig PTN-konto da dette brukes til sjekk av alder og adresse. Det er veldig viktig å registrere seg med korrekt alder og adresse, dersom disse ikke er gyldige kan vi be personen rette opp adressen sin før h*n kan komme seg inn i Vikingskipet.

Scotty
13-01-2008, 14:27
Jeg har kjøpt 5 billetter og 3 av personene som skal være med er ikke medlemmer i PTN - må de være det for å bruke billetten?

Ja. Alle som skal på TG må ha konto på partyticket.net
Billetten må stå på user på den personen som skal bruke billetten.

Peat
13-01-2008, 14:34
Skjønner, skjønner. Takk for raske svar! :)

-P

TheCursedMuffin
13-01-2008, 18:41
Skjønner, skjønner. Takk for raske svar! :)

-P

Du burde vel egentlig gjøre som det står i signaturen din, for du er ikke akkurat den første som spør om dette :rolleyes:

Peat
13-01-2008, 22:36
Du burde vel egentlig gjøre som det står i signaturen din, for du er ikke akkurat den første som spør om dette :rolleyes:

Vel, hypotetiskt sett, hvis hadde jeg holdt kjeften så hadde det ikke falt i tankene deres om at jeg er dum, for såvidt jeg kan huske har jeg ikke akkurat vært aktiv på forumet og er dermed ikke akkurat kjendis. Dessuten kom jeg ikke over noen tråder som var relevante for spørsmålet mitt, så da kom det her :)

Edit: det er forresten forskjell på å være dum og uviten ;)

TheCursedMuffin
13-01-2008, 23:03
Vel, hypotetiskt sett, hvis hadde jeg holdt kjeften så hadde det ikke falt i tankene deres om at jeg er dum, for såvidt jeg kan huske har jeg ikke akkurat vært aktiv på forumet og er dermed ikke akkurat kjendis. Dessuten kom jeg ikke over noen tråder som var relevante for spørsmålet mitt, så da kom det her :)

Edit: det er forresten forskjell på å være dum og uviten ;)

Det er nok en del tråder på det ja :p