Log in

View Full Version : 0 tickets left..

oleerik
13-01-2008, 22:33
0 tickets left.. Hva skjer nå? :O

Snart åpner plass reserveringa? :D Noen som veit hvor de skal sitte? Noen som ikke har fått tak i billetter?

Aiin
13-01-2008, 22:53
Så sannelig :)
Men joa, i og med at de helst skal ha solgt ut alle billettene før plassreservasjonen, så går jeg ut ifra at den kommer opp snart. Men leste noe om her på forumet at gratis-tickets til dem som har vunnet det, ikke har blitt sendt ut ennå, evt. Og de sa dette skulle bli gjort før plass reservasjonen. Mulig dette er gjort allerede, hva vet vel jeg :)

Sim1_
13-01-2008, 22:57
bah.... når jeg entra shoppen idag tidlig så var det 13 ledige biletter... nå er de sold out... og når jeg entra shoppen så fikk jeg opp en feilmelding! HVER GANG!....
drit at jeg ikke får biletter pga feil hos ptn. får bare sette meg på ventelista da....

Phoenix-JE
13-01-2008, 23:03
Fått billett eg da:=) Første gang.. no idea hvor jeg skal sitte^^

Drit for dere som ikke fikk billett.. :/

marilla
13-01-2008, 23:07
Til de som ikke har billett enda: Billetter kan refunderes til PTN frem til 14. eller 24. februar (usikker på dato), og det er garantert noen som kommer til å gjøre det. Etter dette er det nok også folk som finner ut at de ikke kan dra, elelr har for mange billetter, og da kan disse billettene selges fra privatperson til privatperson (men ikke for en høyere sum enn de originalt kostet). Tidligere år har det vært billetter igjen da TG har startet, så det er foreløbig ingen grunn til bekymring. :-)

tigersager
13-01-2008, 23:17
Til de som ikke har billett enda: Billetter kan refunderes til PTN frem til 14. eller 24. februar (usikker på dato), og det er garantert noen som kommer til å gjøre det. Etter dette er det nok også folk som finner ut at de ikke kan dra, elelr har for mange billetter, og da kan disse billettene selges fra privatperson til privatperson (men ikke for en høyere sum enn de originalt kostet). Tidligere år har det vært billetter igjen da TG har startet, så det er foreløbig ingen grunn til bekymring. :-)

men å selge billetten til andre persjoner og ikke returnere den/de til ptn er jo på en måte svartebørs opplegg.... vis jeg ikke tar helt feil?

oleerik
13-01-2008, 23:34
Morsomt at jeg postet det fortere på forumet enn det kom på nyhetsdelen da :O

Blir morsomt med TG snart! Vet dere når plassreservering kommer opp?

aviruse
13-01-2008, 23:46
håper vi får en minst 5 dagers varsel før seatingen begyner

Mosy
14-01-2008, 01:57
men å selge billetten til andre persjoner og ikke returnere den/de til ptn er jo på en måte svartebørs opplegg.... vis jeg ikke tar helt feil?

Etter 24. februar, da fristen for refundering til PTN går ut, er det lov å selge person til person, til orginal pris, altså ikke noe "selges til høyst-bydende" osv.;)

merilin
14-01-2008, 02:09
Hei!

Dato for plassreserveringen er ikke bekreftet enda, og vil først bli bekreftet på gathering.org. Det er ingen vits i å spørre om når, før det er kommet en nyhetssak om det . De siste årene har det vært slik at store grupper får reservere først, og mindre grupper etterhvert. Det blir IKKE slik at vi poster dato for seatingen dagen før det begynner!

Kan aldri få sagt dette ofte nok:
Husk å sjekke at din adresse og fødselsdato er riktig. Dersom det ikke går gjennom filteret vil dere ikke få mulighet til å reservere plass før adresse og fødselsdato er riktig. Dette gjelder din personlige PTN-konto og har ikke noe med betalingsmåte etc å gjøre. Link til nyhetssak: http://gathering.org/tg08/importantnews.html

cart
14-01-2008, 10:16

Det anbefales at man selger billetten tilbake til ptn, men etter siste tilbakesalgsfrist, sitter man kun igjen med muligheten som består i å selge billetten til en annen person, dersom man ikke kan reise selv.

Dette er IKKE svartebørssalg så lenge billetten selges for ordinær pris.

Hvis noen kommer over svartebørsselgere, som krever høyere pris for TGbilletten sin, kan dere ta kontakt med ptn. Dette vil bli slått hardt ned på.

Sim1_
14-01-2008, 16:32
ok nå klikker jeg snart.... når jeg endelig kan fortsette med min bestilling (for 2 gang) så får jeg opp denne feilmeldingen!

Sorry, but something went wrong while servicing your request.

An email with detailed debugging information has already been sent to the technical staff if you have any questions or further information that will help us fix the problem, please use the contact page.

Whatever you just asked the system to do was not done, so it is safe to hit reload, if however, that doesn't work then it is probably a more permanent error and a technician will need to look at it to fix the error.

veldig teit at jeg ikke får billett pga feil hos PTN!

merilin
14-01-2008, 16:35
Ta kontakt med PTN via feedbackskjemaet her : http://partyticket.net/feedback/index. Velg help request.

aviruse
14-01-2008, 16:48
Det anbefales at man selger billetten tilbake til ptn, men etter siste tilbakesalgsfrist, sitter man kun igjen med muligheten som består i å selge billetten til en annen person, dersom man ikke kan reise selv.

Dette er IKKE svartebørssalg så lenge billetten selges for ordinær pris.

Hvis noen kommer over svartebørsselgere, som krever høyere pris for TGbilletten sin, kan dere ta kontakt med ptn. Dette vil bli slått hardt ned på.

i fjord var det også sånn at man fikk lov til å kjøpe de bilettene fra ptn til de som man raporterte drev med svartebørs

Aiin
14-01-2008, 17:01
Fått billett eg da:=) Første gang.. no idea hvor jeg skal sitte^^

Drit for dere som ikke fikk billett.. :/

Ta og gå inn på hjelpsomme Aviruse sin Link 'Velg seater guide', som han har i signaturen sin :)

Sim1_
14-01-2008, 17:30
Se derja =) funka det etter et par forsøk... blei det TG på meg i år også da :p