Log in

View Full Version : The Survivors rekka @ TG08

tigersager
14-01-2008, 22:43
da vil jeg takke alle deltagere og crew for å ha vært med på denne rekka! jeg ønsker gamle og nye deltagere velkommen til neste år! (vis det blir no)

Nyheter om rekka:
__________________________________________________ ______________________
21/1 2008
Meld deg på denne rekka og du eller dere er automatisk med i trekkningen av 1000 kr.

The Survivors rekka @ TG08 har nå fått sin ofesielle hjemmeside! vil minne om at siden for øyeblikket bare er et forum, men at den er under oppbygging! her er siden:

http://survivors08.informe.com/forum/

Takk til Andreas Grøndalen (ZayCon) for dette forumet!

Fra og med nå vil alle nyheter komme inn på dette forumet, men påmelding til rekka vil fortsette her inntil videre!

__________________________________________________ ____________________________________________
28. februar kl 20.00 vil denne rekka kunne seate seg, dette er også tidspunktet for at påmelding til rekka avsluttes, så til dere som evt vurderer å bli med s må den avgjørelsen skje innen den tiden
__________________________________________________ _____________________________________________

Liste over de som står bak The Survivors rekka @ TG08

Andreas (Tigersager) (Gruppeleder)
Sandro (Lag kaptein for css compo)
line
Jørgen
Sebb
Kristoffer (Nestleder) (Zahid_ALI)
John-Sverre (Nestleder) (big daddy)
Aksel

Her er alle de som er påmeldte i The Survivors rekka @ TG08

Bjørnar Myrvold(Bjotte)
Jan Egil Ekse Torsvik(Phoenix-JE)
Mats Kristengård (Wishy)
Jonas Bustadmo (Murstein)
Jonas Rønning (SlashDot)
Lasse Fremstad (Leaf) (leder for HW rekka i 2007) (Nestleder i The Survivors rekka @ TG08)
Anders Olsen (Ols111)
Stian Giæver (Hakaito)
Andreas Grøndalen (ZayCon)
Fredrik Moen (pozzyblock)
Eirik Isene (Iseneirik)
Steffen Andre Simonsen (Tempoto)
Martin Karlsholm (MartinGoesWild)
Øyvind Snipstad (SnippeN)

Jeg vil også minne om at, ting som ikke har med deltagelste, eller spørsmål om rekka å gjøre skal holdes unna.

Aiin
14-01-2008, 22:49
Hvis du vil unngå spam på e-mailen din, forandrer du den til:
tiger_boy_14_147 at hotmail dot com

Bare et lite tips :)

Phoenix-JE
14-01-2008, 23:00
Kom igjen folkens:D Ia oss komme sammen og bli kjente, game litt.. være sosial:D

Kanskje spesielt for dere som skal til TG for første gang(nett som meg), dere drar kanskje helt alene? kjenner ingen der oppe?=O Vet ikke hvor dere skal gjør av dere?:S Ja, join denne groupen da:D

Så vær så snill, join.. ikke la en stakkars bergensere være alene med dem=O

existemi
15-01-2008, 08:52
Hvis du vil unngå spam på e-mailen din, forandrer du den til:
tiger_boy_14_147 at hotmail dot com

Bare et lite tips :)

Hør på hva han sier, folkens. Det er veldig veldig veldig mange spamboter som crawler forumet konstant.

Endret forøvrig e-postadressen selv, jeg.

Vetle
15-01-2008, 11:03
en av grunnene til vi har arangert denne rekka er pga at jeg vil prøve å slå HW rekka, som kom igjen folken, bare join!

HW-rekka var ikke så stor i fjor, den rekka som blir vanskelig for dere å slå er NB-rekka. Men lykke til uansett.

Sim1_
15-01-2008, 14:00
hehe du får ha lykke til med rekka di =) HW rekka er oppe i 70 :p

Chiobe
15-01-2008, 15:06
HW rekka er oppe i 70 :p

70 er nesten 2 fulle rader, det samme som NB-rekka var ifjord. spennende å se hvilken rekke som får flest folk i år.

Sim1_
15-01-2008, 15:16
70 er nesten 2 fulle rader, det samme som NB-rekka var ifjord. spennende å se hvilken rekke som får flest folk i år.

hehe så sant så sant :)

tigersager
15-01-2008, 15:38
jeg trekker tilbake det med HW rekka, og d er ikke interessant å vite hvor mange der er, jeg sier heller ikke at denne rekka kommer til å bli noen stor suksess, men hovedpoenget til at vi ville lage denne rekka er omtrendt samme grunn som HW, det er at vi som sitter i dette forumet altså skal bli kjennt med værandre. sikkert mange som syntes det er helt idiotisk at vi prøver å få til denne rekka, men vi vil alikevel prøve. for når jeg tenker meg om så har aldri TG forumet hatt sin egen rekke, og her er det noen som bidrar til at TG forumet skal få seg en rekke. Vurderte å kalle denne rekka for TG Forum rekka @ TG08 men var ikke sikker på om jeg hadde lov til det, men for dere som ikke allerede er i en rekke, hadde jeg satt stor pris på om dere hadde joina denne rekka, dere gjør ikke bare meg en stor tjeneste der, men resten av folka også, og dere selv også seff

Aiin
15-01-2008, 16:55
Åjoda, TG rekka er over hele hallen den :D:D

Bjotte
15-01-2008, 18:48
jeg er med jeg

Zahid_ALI
16-01-2008, 12:16
Jeg er da med i gruppa og vil gjerne ha med flere. Vi er morsome folk og bli kjent med. Vi er 5 stk som drar for første gang nå i 08, Jeg kan si på vegene av alle de 5 at dette kommer til og bli morro.
Håper da at vi får en av tg 08 største grupper:p

Med Vennelig Hilsen Nest Leder.

Zahid_ALI
16-01-2008, 12:18
Dette blir gøy!!=)

Bjotte
16-01-2008, 13:01
dette blir gøy bli med om du er alene.:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Phoenix-JE
16-01-2008, 16:37
Drar for min første gang jeg å:P ^^

tigersager
16-01-2008, 19:07
Drar for min første gang jeg å:P ^^

2 året for meg, og kansje siste oxo:(

Phoenix-JE
16-01-2008, 20:21
Siste?:S why?

tigersager
16-01-2008, 22:52
Siste?:S why?

forde jeg flytter kansje til trondheim, og da vil jeg kansje ikke ha råd til TG på noen måter

Phoenix-JE
17-01-2008, 00:14
forde jeg flytter kansje til trondheim, og da vil jeg kansje ikke ha råd til TG på noen måter

Det er drit:/

aviruse
17-01-2008, 00:22

NTNU ?

tigersager
17-01-2008, 00:32
NTNU ?

nei, aldri hørt om d, og når jeg først snakker med deg, joine rekka ellr? eller få noen bekjennte til å joine rekka...... dette gjelder i utgangspunktet alle! alle de som er med på rekka kan godt prøve å få tak i noen som er interessert i å joine!

Aiin
17-01-2008, 06:34
NTNU = Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet.

Vet jeg rett så er allerede Aviruse fast bestemt på hvor han skal sitte med folka sine :p

ontopic: tigersager - Hvor har dere planer om å sitte ? Det er ganske avgjørende for om jeg og gjengen skal joine eller ikke, egentlig.

aviruse
17-01-2008, 07:44

Vet jeg rett så er allerede Aviruse fast bestemt på hvor han skal sitte med folka sine :p

ontopic: tigersager - Hvor har dere planer om å sitte ? Det er ganske avgjørende for om jeg og gjengen skal joine eller ikke, egentlig.

nei, aldri hørt om d, og når jeg først snakker med deg, joine rekka ellr? eller få noen bekjennte til å joine rekka...... dette gjelder i utgangspunktet alle! alle de som er med på rekka kan godt prøve å få tak i noen som er interessert i å joine!

jepp, det er jeg. (altså optatt)

foresten så er årsaken til at jeg trudde ntnu at 1) du skulle flytte til tronheim 2) du skulle få dårligere råd ==> student

tigersager
17-01-2008, 08:36

jeg satser på at vi plasserer oss et sted på midten av skipet, og setter og ytterst på en av rekke feltnene, vis du kjønner. hadde vært helt supert vis du og din gruppe hadde joina. hvor manger dere?

tigersager
17-01-2008, 16:00
nå syntes jeg folka her er trenge ass, kom igjen da dere! join gruppa!

LeAf
17-01-2008, 16:22
Hvor gamle er dere? Hvor kommer dere fra? :)

Noen med noe anlegg?

Aiin
17-01-2008, 16:24
Blir dessverre ikke noe med meg. Skal sitte på Filmbits rekka, (er vel en 17-20 stykk nå tror jeg)..

Lykke til videre med å finne members til rekka :)

tigersager
17-01-2008, 18:57
Hvor gamle er dere? Hvor kommer dere fra? :)

Noen med noe anlegg?

vi er fra 16-18 år, og vi kommer fra oslo. Jeg selv kommer til å ha med meg et anlgegg på 500 wat, tror også at kristoffer skal ha med det, men er ikke sikker

Zahid_ALI
17-01-2008, 19:06
vi er fra 16-18 år, og vi kommer fra oslo. Jeg selv kommer til å ha med meg et anlgegg på 500 wat, tror også at kristoffer skal ha med det, men er ikke sikker

Jeg skal ha med et pinglete anlegg siden det er først gang:p Det er i vertfall på rundt 1500watt men vis det blir ny bass på meg så blir det et litt sterkere en det på 1500watt. Tar jeg med det nye så vil jeg ha et lite anlegg på nesten 5500watt. men dette blir gøy=)

krage
17-01-2008, 20:38

Skaff deg en jobb, legg av litt penger så har du råd :-)
evt. søk crew, så slipper du å tenke på bilett-penger og mat-penger :-)
evt. bruk litt mindre resten av året, blir mye penger om en drikker f.eks. en øl mindre hver gang en er ute :-)

tigersager
17-01-2008, 20:45
Skaff deg en jobb, legg av litt penger så har du råd :-)
evt. søk crew, så slipper du å tenke på bilett-penger og mat-penger :-)
evt. bruk litt mindre resten av året, blir mye penger om en drikker f.eks. en øl mindre hver gang en er ute :-)

oki, men til no helt anent, vil du joine rekka?

Svirrus
17-01-2008, 22:46
(spm til raud-fyr)oki, men til no helt anent, vil du joine rekka?

Han er en av de priviligerte menneskene i Crew og sitter allerede på den/de kuleste rekkene. ;)

tigersager
17-01-2008, 22:52
Han er en av de priviligerte menneskene i Crew og sitter allerede på den/de kuleste rekkene. ;)

kuleste rekkene ja, hehe, morsom du;) vis jeg klarer å få med lederen for HW rekka 07 og resten av gjengen hanns så lurer jeg på hvem som har den kuleste rekka, men vi får se, vi får se

Wishy
18-01-2008, 00:44
Jeg og to kompiser til joiner kanskje rekka om den blir ca midt i hallen...
første gang vi er der alle tre

tigersager
18-01-2008, 00:56
bare følg intruksene på første post, men jeg må ha alle navnene på dere, og alle må sette meg som seater, men dette står på post 1. og som jeg skrev til deg på PM så tenker jg at jeg spørver å plassere oss ikke så langt ifra info desk, og d er sånn ca i midten

Murstein
18-01-2008, 11:25
Dette blir så bra...:) Har meldt meg på rekka nå å håper på en fortreffelig førstetur til TG08.
Greit å komme inn i en rekke hvis man er der for første gang. Mye lettere å bli kjent med folk. Gleder meg!

tigersager
18-01-2008, 12:07
vil minne om at jeg må ha fullt navn og nick! dette sendes til meg på pm!

Phoenix-JE
18-01-2008, 16:34
Dette blir bra:=)

Wishy
18-01-2008, 17:57
Nå er alt i boks i forbindelse med rekka, gleder meg mye! =)
Håper det blir med mange nå da, mange med liv i ;)

tigersager
18-01-2008, 18:02
En melding til alle deltagere på denne rekka hittil og de som evt kommer: På vegne av meg og de andre som står for denne rekka ønsker vi alle medlemer velkommen til denne rekka! Vi håper for guds skyld at dere ikke kommer til å angre på at dere ble med her etter TG!=)

Bjotte
18-01-2008, 22:35
nei gleder meg allerede så dete må bli bra:cool::cool::D:D

Phoenix-JE
19-01-2008, 00:58
En melding til alle deltagere på denne rekka hittil og de som evt kommer: På vegne av meg og de andre som står for denne rekka ønsker vi alle medlemer velkommen til denne rekka! Vi håper for guds skyld at dere ikke kommer til å angre på at dere ble med her etter TG!=)

Hehe.. det vil nok tiden vise=O Neida:P Det vil nok ikke jeg, vil jeg tro da^^

Dette blir sikkert kanon! :)

tigersager
19-01-2008, 18:53
nå her jeg at kart over hvor vi evt komemr til å seate oss, kartet kan fås på msn

LeAf
20-01-2008, 01:41
Som dere nå ser, skal den supre lederen av HW-rekka 07 være med på denne rekka! Hehe

Håper flere joiner, og til dere som reiser første gangen, det er helt supert å sitte på en slik rekke. Bli kjent med folk du har snakket med på forum og over msn er utrolig gøy! ;)

tigersager
20-01-2008, 18:18
leaf har også tenkt til å ordne sponsor til oss, og en banner på rekka

Phoenix-JE
20-01-2008, 22:07
Nice:D Ser ut som dette vil bli noe:P

tigersager
20-01-2008, 22:12
Nice:D Ser ut som dette vil bli noe:P

det er det vi ledere jobber som et helvete med nå, og nå ser det ut som det begynner å komme seg, men vi trenger fremdeles flere folk, så det er bare å melde seg på folkens!!

Phoenix-JE
20-01-2008, 22:19
"Gleder seg som en unge" ^^

LeAf
20-01-2008, 22:28
Kan jo si det så enkelt at, jo fler folk vi klarer å komme med, jo større er sjansen for at noen gidder å sponse med f.eks t-shorter.

tigersager
21-01-2008, 01:05
En ting som jeg reagerer veldig serkt på! når folk legger til min msn adresse så akter jeg at dem svarer også, nå har jeg bare 1 tilfelle av denne sivasjonen, men dette gjelder oxo andre som skal legge meg til! presanter dere med en gang dere legger meg til! vis dere aldri svarer meg så vil det ende med at jeg sletter dere fra msn! så er det en anen ting som jeg skal fortelle, men det fikser jeg på side 1

slashdot
21-01-2008, 09:48
Som dere nå ser, skal den supre lederen av HW-rekka 07 være med på denne rekka! Hehe

Håper flere joiner, og til dere som reiser første gangen, det er helt supert å sitte på en slik rekke. Bli kjent med folk du har snakket med på forum og over msn er utrolig gøy! ;)

hehe, vet ikke om jeg har kjenner noen av de som skal i rekka over nett jeg da, men vet hvertfall hvem leaf er fra hw.no forum. Kaller du deg Cohan noen plasser og eller?

LeAf
21-01-2008, 14:43
Kaller meg ikke Cohan noen plasser nei.

Men jeg er leaf fra hw.no-forumet! :)

Bli med, så får vi hilst på hverandre i påsken :D

LeAf
21-01-2008, 14:46
Har fått mail fra mpx.no nå.

De har ikke mulighet til å trykke vår logo på tskjortene, men de kan mest antagelig gi oss tskjorter!

Bli med! ;)

tigersager
21-01-2008, 15:49
Har fått mail fra mpx.no nå.

De har ikke mulighet til å trykke vår logo på tskjortene, men de kan mest antagelig gi oss tskjorter!

Bli med! ;)

er d noe poeng i å ha t-kjorter d ikke er vår logo på? meningsløst syntes nå jeg, men men, d er bedre en ingenting. ossen går det med de andre? Ja, kom igjen folkens! bli med!=)

LeAf
21-01-2008, 15:51
KAn alltids få noen andre til å trykke opp logoen og fikse det selv?

tigersager
21-01-2008, 15:54
KAn alltids få noen andre til å trykke opp logoen og fikse det selv?

jeg tenkte på det at vi får en t-kjorte der d er logoen i midten, og sponsorene på siden.... vis du kjønner?

Wishy
21-01-2008, 16:51
Bakplaten på hylla til meg, murstein og slashdot er på 240x75cm
Hadde vært gøy å fått på en slags Survivors logo der...

LeAf
21-01-2008, 17:57
Jepp.

Er dette noe dere kan fikse? :)

Wishy
21-01-2008, 18:18
skal høre litt med noen reklamefirma her i byen hva de tar for å trykke/lime på en logo på den størrelsen, så får vi se =)

LeAf
21-01-2008, 18:22
Hør om de har noen mulighet for tskjorter også, da? :)

Hvor mye det vil koste.

marilla
21-01-2008, 19:16
Kult å se at rekka deres vil bli stor. Jeg vil anbefale dere å ta kontakt med noen som driver litt med design om dere skal ha logoen deres i stor størrelse, den er i ganske dårlig kvalitet teknisk sett nå, og det å da blåse den opp blir lett stygt dersom man ikke vet godt hva man gjør. Lykke til!

tigersager
21-01-2008, 19:20
Kult å se at rekka deres vil bli stor. Jeg vil anbefale dere å ta kontakt med noen som driver litt med design om dere skal ha logoen deres i stor størrelse, den er i ganske dårlig kvalitet teknisk sett nå, og det å da blåse den opp blir lett stygt dersom man ikke vet godt hva man gjør. Lykke til!

takk for tipset!=) join du oxo davel:D

marilla
21-01-2008, 21:53
Hehe, jeg skal nok sitte i crewburet, jeg. ;)

Wishy
21-01-2008, 21:53
Gøy å se at det begynner å skje ting med rekka her!
Mange påmeldte, og mange som jobber med forskjellig for at rekka skal bli best mulig! Herlig folkens! Dette er dømt til å bli suksess =)

Noen som er i gang med hjemmeside btw?

tigersager
21-01-2008, 21:56
SlashDot driver å jobber med en nå. han sa til meg igår at han skulle begynne på den imorra som altså er idag nå

Neocon
21-01-2008, 22:51
Selvom det kanskje kan bli litt dyrt, så er spreadshirt.net et meget godt alternativ om dere skal ha hjemmemekka t-skjorter. Har bestilt derfra 3-4 ganger, og de har muligens den beste servicen og supporten jeg noengang har opplevd.

Anbefales på der sterkeste :)

tigersager
21-01-2008, 23:02
Selvom det kanskje kan bli litt dyrt, så er spreadshirt.net et meget godt alternativ om dere skal ha hjemmemekka t-skjorter. Har bestilt derfra 3-4 ganger, og de har muligens den beste servicen og supporten jeg noengang har opplevd.

Anbefales på der sterkeste :)

Det var det anternativet vi hadde tenkt til å bruke før denne rekka kom til. du hakke lyst til å bli med i rekka da? å bli kjennt med oss der:D

LeAf
21-01-2008, 23:24
http://survivors08.informe.com/forum/

Ett forum.:)

Wishy
21-01-2008, 23:44
Råbra med forum! =)

Aiin
22-01-2008, 00:02
Bare et lite spørsmål til tigersager / leAf, hvem enn som vet.
Hvor mange er dere på rekka atm? :) Bare lurer ^^

tigersager
22-01-2008, 00:10
Bare et lite spørsmål til tigersager / leAf, hvem enn som vet.
Hvor mange er dere på rekka atm? :) Bare lurer ^^

Til sammen er vi 20 stk nå, hadde du lest forsiden så hadde du ikke trengt å spørre om dette, hehe

Gilion
22-01-2008, 07:42
Virkelig ikke for å være en bitch, men kunne du tenkt deg å rette opp slik at du skriver Nestleder i et ord? Det er liksom sånn det skrives, og jeg får litt vondt i magen av å lese Nest leder :p

- Gilion som har en ting mot orddeling.

Murstein
22-01-2008, 10:08
Lamme lår, annanas biter, natt kikkert... nå ble du dårlig nå tenker jeg:P

Gilion
22-01-2008, 11:29
*kaste opp*
pleased?

Murstein
22-01-2008, 11:39
Oi kastet opp.. Jeg hadde vert fornøyd med et lite surt oppgulp.... Men du tar jo d hele ti helt nye dimmensjoner! Men helt enig la oss prøve alt vi kan for å skrive rett!

tigersager
22-01-2008, 17:54
Oi kastet opp.. Jeg hadde vert fornøyd med et lite surt oppgulp.... Men du tar jo d hele ti helt nye dimmensjoner! Men helt enig la oss prøve alt vi kan for å skrive rett!

la oss prøve alt vi kan på å få flere deltagere mener nå jeg ass, men seff, skrift feil er oxo en viktig ting

Neocon
22-01-2008, 17:58
Det var det anternativet vi hadde tenkt til å bruke før denne rekka kom til. du hakke lyst til å bli med i rekka da? å bli kjennt med oss der:D

Skal nok ikke på TG, desverre.

Aiin
22-01-2008, 18:00
Skal nok ikke på TG, desverre.

There is NO excuses =)

tigersager
22-01-2008, 22:51
There is NO excuses =)

hehe, det sier jeg oxo!

tigersager
23-01-2008, 21:13
men kom igjen fokens! bare å joine!

Neocon
23-01-2008, 21:56
There is NO excuses =)

There are*

Jeg skal nok ta på meg reiseskoene og reise rundt i påskeferien - men jeg skulle ønske jeg kunne ta turen til TG. Var der i 2006, og det var knall.

Aiin
23-01-2008, 22:14
There are*

Jeg skal nok ta på meg reiseskoene og reise rundt i påskeferien - men jeg skulle ønske jeg kunne ta turen til TG. Var der i 2006, og det var knall.

Se der ja, var en leif der^^

What's said is said.. Eod ^^
Uten at jeg skal gå aaltformye off-topic her, men skal du reise innenlands eller utenlands ?

Neocon
23-01-2008, 22:25
Tenkte kanskje å dra på kjøretur til Nederland eller noe med noen kamerater. Men nok om det. :)

tigersager
23-01-2008, 22:29
men la oss holde oss til optic, hva dere skal i påsken er ikke interessant

mdj
24-01-2008, 07:32
Syntes også du bør holde tråden på et seriøst plan selv tigersager.
Tror ikke det frister så mange og bli med når du driver men dobbelpost og bumping og bumping. I allefall personelig gir det meg et dårlig inntrykk av deg. Tror liksom de fleste på forum har fått med seg at denne rekka er arangert. Posten trenger jo ikke ligge på toppen hele tiden :)

Men for all del, flott initiativ, håper rekka blir vellykket.

iseneirik
24-01-2008, 15:50
Hei, jeg har akuratt joina rekka =P (pozzyblock meldte meg på...) og jeg har en kamerat som også vil joine, han driver og lager bruker nå, men vi får vel sitte sammen selv om vi deltar på rekka?

tigersager
24-01-2008, 15:55
Hei, jeg har akuratt joina rekka =P (pozzyblock meldte meg på...) og jeg har en kamerat som også vil joine, han driver og lager bruker nå, men vi får vel sitte sammen selv om vi deltar på rekka?

det er ikke no problem! jeg har et seating system som gjør at jeg har kontroll på det, bare be han om å send meg en pm om alt det han må, og DU må få skrevet inn en intro av deg selv! men hyggelig at han joiner rekka=)

iseneirik
24-01-2008, 16:20
greit det... men hva er en intro? er forum newb =P

LeAf
24-01-2008, 17:12
Stikk på forumet vårt, som står i førstepost, og skriv litt om deg selv så folk vet litt om deg : )

Bjotte
24-01-2008, 17:27
ja enig lag bruker på forumet vårt og legg inn en intro det er under halvparten som har lagd bruker på forumet.

iseneirik
24-01-2008, 21:04
Jepp, nå har jeg ordnet intro på hjemmesiden :D

Phoenix-JE
25-01-2008, 16:28
Sånn har laget meg bruker der:)

tigersager
30-01-2008, 14:13
jeg vet ikke når,men jeg vet at det nermer seg for seating nå, og jeg vil minne alle påmeldte og de som evt kunne tenke seg å bli med på rekka er på når seatinga er i mox så vil det ike være mulighet for påmelding! gruppa er tilsammen på 24 stk nå, og vi vil seff bli flere!

tigersager
10-02-2008, 14:41
denne rekka arangerer en peppes tur under tg, og de som ikke er påmeldte på rekka må bare hive seg på! rekka er nå på 24 stk, og jeg som alle andre på rekka vil seff ha med oss så mest mulig folk! så meld dere på rekka og peppes turen! vil minne om det som står på første siden at d er utlovet en premie på 1000 kr til en tilfeldig deltager som melder seg på rekka!

tigersager
24-02-2008, 21:13
huff, nå nermer det seg slutter for påmelding også, har vi flaks så så blir vi rundt 30 stk

Zahid_ALI
14-03-2008, 10:09
dette er kult da

tigersager
24-03-2008, 21:55
da vil jeg takke alle deltagere og crew for å ha vært med på denne rekka! jeg ønsker gamle og nye deltagere velkommen til neste år! (vis det blir no)

darre
15-10-2008, 23:17
Jeg bare lurer på hvordan jeg får seata fler en 5. I fjor var vi 5 så jeg tenkte ikke mer over det, men viss jeg husker rikitg kommer det bare opp 5 sånne greier som jeg må sende mail og de må accepete. er det riktig?

krage
16-10-2008, 00:07
Hvordan det blir for TG2009 blir publisert på gathering.org når det er bestemt.

Men tidligere år har det vært slik at du får kjøpe maksimum fem biletter sammtidig, men at du kan reservere sitteplass til så mange du ønsker (strengt tatt til så mange som ønsker at du skal reservere for dem).

darre
16-10-2008, 00:21
er det sånn at jeg må mail da? elr må de gjøre meg seater?tror jeg skjønte. får se seinere

tigersager
16-10-2008, 00:50
Det er sånne ting TS rekka hjelper deg med vettu;)