View Full Version : Gamer Ticket
Langerud
27-01-2008, 13:38
Hallo, Jeg og en kamerat lurer på om vis vi bestiller en så kalt "gamer ticket" om vi kan seate oss der vi vill da vi har den ?
Jeg er jo en type "elite" spiller, Han også.. Men Kan noen være så snill og svare oss om vi kan seate oss der vi vill ? takk
du postet den ett minutt for sent! (Skjekk tiden du posta)
OT: Jeg aner ikke, skulle tro dere kunne seate dere der dere ville.. hmmm, kommer sikkert bedre svar en dette :)
Ja, dere kan seate dere der dere vil:)
Langerud
27-01-2008, 14:42
Tusen takk for svaret!
tigersager
27-01-2008, 18:58
hva er egentlig foreginer ticket?
hva er egentlig foreginer ticket?
Det er for de som kommer utenfra Norge, altså de som ikke bor i dette landet.
tigersager
27-01-2008, 19:37
Det er for de som kommer utenfra Norge, altså de som ikke bor i dette landet.
oki, men la oss si at d er en fra norge som vil ha billett, men nå er det jo utsolgt for biletter, kan han da kjøpe en foreginer ticket selv om han er norsk?:confused:
oki, men la oss si at d er en fra norge som vil ha billett, men nå er det jo utsolgt for biletter, kan han da kjøpe en foreginer ticket selv om han er norsk?:confused:
Nei, skal du ha foreignerticket må du kunne dokumentere at du reiser til og fra The Gathering fra et annet land enn Norge.
Hvis det er noe igjen av gamer/demo/foreignerbilletter, så vil de bli frigitt til de som står i køen på PTN.
Hva er kriteriene for at man skal få en gamer ticket?
Fungerer den akkuratt som en vanlig bilett?
Jeg er usikker på hva kriteriene faktisk er, men man må nok ha plasseringer å vise til. Gamerticketen fungerer akkurat som en vanlig billett. Dette er kvotert for å sikre at de "store klanene" får muligheten til å være med på The Gathering og delta i turneringene. Litt dumt hvis billettene rives bort til kun leechere slik at ingen kan være med på compoene ;)