Log in

View Full Version : Spm angående billetter.

Thoryllo
18-02-2008, 10:48
Hei, har litt spørsmål angående billetter:
Jeg og 4 venner skal på TG08
Jeg har kjøpt og bestilt billettene våre, de andre som skal være med har ikke PTN-bruker.
Og siden jeg kjøpte billetten trenger de vell ikke det!?
Jeg har satt meg som ”user” på alle billettene og en annen kamerat (ikke en av de 4) som ”seater”.
Kan jeg komme til TG med vennegjengen min, med alle billettene i mitt navn så får de hver sin ”armebånd” og plass? Går dette eller hva?

marilla
18-02-2008, 10:53
Alle som skal på TG _MÅ_ ha PTN-bruker. Hvis dette ikke blir gjort før dere kommer må dere registrere dere ved ankomst, og det tar tid og sinker hele køen (kan hende dere blir tatt til side frem til endel av køen er forbi osv, jeg kan ikke rutinene på dette), så få alle til å registrere seg FØR TG. :)

Thoryllo
18-02-2008, 10:57
Ok;) Tusen takk for raskt svar!
Da skal jeg de de om å lage hver sin PTN bruker jeg, også setter jeg de som user på hver sin billett. Da skal vell alt ordne seg håper jeg:)
Tusen Takk.

eladmir
18-02-2008, 11:06
yupp da skal alt ordne seg, så er det bare å huske å være raskt ute med seating slik at dere slipper sitte i hve deres enda av vikingskipet ;)

merilin
18-02-2008, 13:39
Husk at alle brukere må ha gyldig adresse og fødselsdato. Dersom adressen/fødselsdatoen ikke blir godkjent av filteret så må de få den godkjent manuelt før de kan reservere sete.