Log in

View Full Version : TIlbakebetaling fra PTN

#PK
20-02-2008, 17:41
Noen som vet hvor lang tid PTN bruker på å tilbakebetale penger for en billett? :p

merilin
20-02-2008, 17:46
Tar vel 3-4 arbeidsdager kanskje?

#PK
20-02-2008, 18:05
Huff da.. En kamerat skulle på død og liv kjøpe den ene billetten jeg kjøpte til overs, men i dag, da jeg skulle ha fått pengene mine, så sa han at han trengte pengene til snus i stedet -_-' Tard..
Høre litt rundt hos folk, og prøve å få solgt den kontant :) Trenger pengene før mandag :p

Gilion
20-02-2008, 22:33
Du har ikke lov til å selge billetten utenom PTN før den 24. februar.

eladmir
23-02-2008, 13:16
du mener vel sikkert at man ikke har lov å selge den videre til fremmede,

folk kjøper jo vanligvis 5 billetter og selger de videre til sine venner. ellers måtte jo alle bestilt 1 billett hver.

selv kjøpte jeg 4 billetter som jeg solgte videre til mine venner, vel vi hadde avtalt på forhånd at jeg skulle kjøpe for dem, men jeg fikk pengene på etterskudd, dette kan da vel ikke være ulovlig?...

aviruse
23-02-2008, 15:49
du mener vel sikkert at man ikke har lov å selge den videre til fremmede,

folk kjøper jo vanligvis 5 billetter og selger de videre til sine venner. ellers måtte jo alle bestilt 1 billett hver.

selv kjøpte jeg 4 billetter som jeg solgte videre til mine venner, vel vi hadde avtalt på forhånd at jeg skulle kjøpe for dem, men jeg fikk pengene på etterskudd, dette kan da vel ikke være ulovlig?...

nei, det er ikke ulovlig, men å selge til fremede før den 24 er forbudt.
(spesielt hvis du tenkter på at du kjøper biletten for dem, i stede for at de kjøper den av deg)