Log in

View Full Version : Rekker

toril
24-02-2008, 20:27
Heihei.

Jeg skal reise til tg med 3 venner, og vi tenkte at det kunne vært morsomt å bli kjent med flere folk, og ikke bare sitte alene. Så vi lurer på om det finnes noen rekker vi kan melde oss på? Vi er fra 19 år og oppover, og ser helst etter folk i noenlunde samme alder.:)

TheCursedMuffin
24-02-2008, 20:29
Heihei.

Jeg skal reise til tg med 3 venner, og vi tenkte at det kunne vært morsomt å bli kjent med flere folk, og ikke bare sitte alene. Så vi lurer på om det finnes noen rekker vi kan melde oss på? Vi er fra 19 år og oppover, og ser helst etter folk i noenlunde samme alder.:)

Det er noen som har laget en rekke de kalte Survivor-rekka, du kan lese tråden om det. :)

toril
24-02-2008, 20:34
Det er noen som har laget en rekke de kalte Survivor-rekka, du kan lese tråden om det. :)

Jo, men jeg forsto det slik at de var litt unge.:p

Aiin
24-02-2008, 20:35
Du kan prøve å kontakte dem som står til ansvar for HW rekka i år. Jeg vet ikke hvem det er i år, men med litt research går det fort å finne ut av :)
Ettersom jeg vet er det folk på deres alder, +/-..

Du burde forresten kjappe deg litt, da seating starter den 28 (for grupper på 20 og opp), og for å være med på en rekke må man sette personen som har ansvaret for rekka som seater.

Lykke til :)

tigersager
24-02-2008, 21:06
Jo, men jeg forsto det slik at de var litt unge.:p

jeg er leder for den rekka, og jeg kan ikke si at jeg kjønner helt hva du mener når du sier at den er "litt unge"....... altå... hva mener du med det? er d aldersgruppen du tenker på ellr ja..... hva? vi er jo 25 stk hittil, og aldersgruppen akkurat nå er fra 13-20. men uansett, vis du vil bli med oss så er det bare å joine! du og dine venner og ikke minst alle på dette forumet som ikke er påmeldt enda er hjertelig velkommen!=)

Sim1_
24-02-2008, 21:10
jeg er leder for den rekka, og jeg kan ikke si at jeg kjønner helt hva du mener når du sier at den er "litt unge"....... altå... hva mener du med det? er d aldersgruppen du tenker på ellr ja..... hva? vi er jo 25 stk hittil, og aldersgruppen akkurat nå er fra 13-20. men uansett, vis du vil bli med oss så er det bare å joine! du og dine venner og ikke minst alle på dette forumet som ikke er påmeldt enda er hjertelig velkommen!=)

er ikke 13 litt ungt da? :p (Just saying!!!) :p

TheCursedMuffin
24-02-2008, 21:13
er ikke 13 litt ungt da? :p (Just saying!!!) :p

Litt ungt til hva da?

tigersager
24-02-2008, 21:18
Litt ungt til hva da?

kunne ikke sakt d bedre selv, lurer på akkurat d samme. altså, greit nok, HW rekka er vesentlig mye større en oss, men da kommer jo det logiske spørsmålet, på en sånn rekke så er det oxo litt meningen å bli kjennt med folk, ossen skal man klare å bli kjennt med drøy 100 stk på 5 dager?

toril
24-02-2008, 21:42

Jeg mente bare at dere blir litt unge i forhold til gjengen jeg reiser med, to av oss er bokstavelig talt 10 år eldre enn de yngste av dere, og jeg ser ikke hva vi skal ha til felles da, ikke vondt ment.:) Men jeg skal forhøre meg med hva de andre mener. Holder mulighetene åpne.

tigersager
24-02-2008, 21:45
Jeg mente bare at dere blir litt unge i forhold til gjengen jeg reiser med, to av oss er bokstavelig talt 10 år eldre enn de yngste av dere, og jeg ser ikke hva vi skal ha til felles da, ikke vondt ment.:) Men jeg skal forhøre meg med hva de andre mener. Holder mulighetene åpne.

ikke missforstå meg, ble ikke no fornermet, vet jeg hørtes ganske brutal ut akkurat der, hehe, men uansett, vis dere bestemmer dere for oss så er dere hjertelig velkommen inn! værtfall til den 28.feb

toril
24-02-2008, 21:55
ikke missforstå meg, ble ikke no fornermet, vet jeg hørtes ganske brutal ut akkurat der, hehe, men uansett, vis dere bestemmer dere for oss så er dere hjertelig velkommen inn! værtfall til den 28.feb

Takk for det.;)

Cotul
24-02-2008, 22:00
Litt ungt til hva da?

13 er litt ungt for ganske mange aktiviteter ;)

Rabagast
24-02-2008, 22:08
13 er litt ungt for ganske mange aktiviteter ;)

Usj, sånn tenker man ikke! :p
Men dere skal altså inn i ei hel rekke nå.. synes dere virkelig jeg brukte så mye plass :confused:

toril
24-02-2008, 22:15
Men dere skal altså inn i ei hel rekke nå.. synes dere virkelig jeg brukte så mye plass :confused:

Ja, blir hardt å fylle tomrommet.:(

Cotul
24-02-2008, 23:01

vel, som Toril sier så brukte du jo en del plass. Men regner med vi overlever uten deg hele tida.

Anki
25-02-2008, 16:29
vist du er sjap så får du melt deg på HW-rekka http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914808

tror det er plass..
siden vi har fått ny leder, å det er maaase folk som ikke gjir noe lyd fra seg så er mulig at det plass..

Allsopn
25-02-2008, 18:05
dette er vel ganske off topic, men noen som veit ca hvor på bordene switchene står så jeg kan seate meg og vennene litt unna dem så vi slipper å få hylla vår midt oppi en switch? :)

Aiin
25-02-2008, 19:02
Det er én switch fordelt på 24 personer, ettersom jeg har forstått..
Dvs. 12 personer på hver side av bordet.
Dvs. 6 personer fra enden og til en switch, så 12 personer til neste switch, osv.

Håper du forstår? :)