Log in

View Full Version : Releases innen Musikk!

Aiin
25-02-2008, 18:58
Hei og hopp!

Jeg som alle andre prøver å få tiden til å gå frem til jeg pakker sakene og kommer meg bortover til The Gathering 2008, og musikk er noe jeg bruker MYE for å få tid til å gå, eller rett og slett for å kose meg, eller høre på ordentlig god kvalitets musikk som gir gjenklang i ørene mine når jeg prøver å sove :)

Musikk er viktig for en og enhver, vil jeg tro, og da spiller jo God Musikk inn i bildet.

Jeg ønsker at for min egen og andres del, at dem som vet om noen releaser nylig / i nærmeste fremtid, sier ifra her, så vi andre også kan dele gleden av å høre på nyere album til band som kanskje er noen av våres favoritter? :D

P.S: Dette er ikke en tråd hvorhen man diskuterer hva slags musikk som er bra eller ei, og prøv å ikke gå altfor mye off-topic :)

Jeg vet ihvertfall at Children of Bodom - Blooddrunk ble sluppet nå for litt siden! Til min store glede :D Så til dem som liker Melodic Death / Death Metal, så løp og evt. kjøp! =)

Mvh, Ole Henrik / Aiin

Notox
25-02-2008, 19:31
"Metallica's upcoming ninth studio album will possibly be released in mid 2008"
-wikipedia

Det er ihvertfall noe å glede seg til : D

TheCursedMuffin
25-02-2008, 19:45
Akkurat kjøpt Foo Fighters nyeste, der var det mange gode sanger.:) Albumet er litt nærmere rock, og litt lenger vekk fra grunge enn de har vært tidligere, men synes likevel at det var ein knasegod skive.^^

Aiin
25-02-2008, 20:00
"Metallica's upcoming ninth studio album will possibly be released in mid 2008"
-wikipedia

Det er ihvertfall noe å glede seg til : D

Indeed ;) selv om jeg ikke er så sykt stor metallica fan myself, så er det alltid artig å høre hva dem har å by på :) Dem er jo flinke, såklart :D

Akkurat kjøpt Foo Fighters nyeste, der var det mange gode sanger.:) Albumet er litt nærmere rock, og litt lenger vekk fra grunge enn de har vært tidligere, men synes likevel at det var ein knasegod skive.^^

Foo Fighters! Me like.. Hva heter albumet? Kan hende jeg har det, men er usikker..

TheCursedMuffin
25-02-2008, 20:13
Foo Fighters! Me like.. Hva heter albumet? Kan hende jeg har det, men er usikker..

Echoes, Silences, Patience and Grace.;)

exentler
25-02-2008, 21:32
Tiesto - Elementes Of life: Remixed
Tiesto - Elements Of Life DVD

kommer i begynnelsen av mars

Notox
25-02-2008, 22:01
wikipedia igjen... :D
"In addition, keyboardist Christian "Flake" Lorenz confirmed this in an interview with Metal Hammer Germany in November, stating that they would most likely release a new album in 2008. The band didn't tour during 2007 due to current album production. Their website confirmed work on a new album, but no word of a "Best of" album has been mentioned."

Altså mulighet for et nytt Rammstein album i 2008. Som er digg :D

Bernsen
28-02-2008, 13:42
Tiesto - Elementes Of life: Remixed
Tiesto - Elements Of Life DVD

kommer i begynnelsen av mars

Ohh, I know! OG JEG GLEDER MEG! :D

Løp og kjøp sist plate fra Armand van helden! Den heter Ghettoblaster og er lett sagt fo shizzle!! :)