Log in

View Full Version : Hvilke sete nummer på radene?

Oxarix_ffs
26-02-2008, 18:19
Hvilket sete nummer på radene ender mann opp med pall mellom bena?:confused:

Scotty
26-02-2008, 18:28
Det tror jeg ingen vet..

Chiobe
26-02-2008, 18:42
de setter opp pallene |--| | så det er vel bare å sjangse på at man ikke får en

marilla
26-02-2008, 18:58
http://marilla.no/div/forklaring.jpg
Min fine forklaring vinner her. De grønne greiene er altså paller, alt er sett ovenifra. Det vil si at hver tredje plass i utgangspunktet er en plass med paller mellom beina. Noen velger å la to sitte tett og én få ekstra plass for å slippe pall mellom beina, men dette er noe som må avtales med de rundt deg.

Oxarix_ffs
26-02-2008, 22:57
http://marilla.no/div/forklaring.jpg
Min fine forklaring vinner her. De grønne greiene er altså paller, alt er sett ovenifra. Det vil si at hver tredje plass i utgangspunktet er en plass med paller mellom beina. Noen velger å la to sitte tett og én få ekstra plass for å slippe pall mellom beina, men dette er noe som må avtales med de rundt deg.

Men viss man regner fra sidene.. Annen-hver persjon fra siden som får pall mellom bena? Og noen som vet hvor mange seter og paller det er på en rad?

marilla
26-02-2008, 23:42
Person nr2 fra kanten vil ha pall mellom bena, deretter hver tredje person. Antall seter (og du kan da regne deg frem til paller) på en rad kan du se på seatmappet som ligger på ptn (såvidt jeg vet).

Oxarix_ffs
27-02-2008, 00:58
Jamen så fint :) Da sjønner jeg. Nr. 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29, 32 og 35 får pall mellom bena : ( Da bestvarte jeg spørsmålet mitt selv :P

krage
27-02-2008, 01:12
japp, det gjorde du, og hadde du tatt noen søk i forumet, så hadde du også funnet svaret :-)

De fleste spørsmål er besvart tidligere bruk søkemotoren den er nyttig :-)

Elverum
01-03-2008, 19:56
Jeg har vært på tg i 4år.. Å aldri havna på en slik plass...
Ikke viste jeg at det var MULIG at noen kunne få en sånn slik vondt plass heller :S
Folk må jo ende opp med ryggskader! :\
Alle årene så har vi havna slik |--|-| osv --->
Eller er det noen steder i salen hvor borda faktiskt står slik at enkelte får en Pall mellom beina ?

marilla
01-03-2008, 21:40
Pallene står likt over hele hallen, med lik avstand mellom hver pall, så det er vel heller noen som har satt seg litt tettere for å forhindre dette. Noen tror man har all plassen mellom to paller for seg selv, men det er jo ikke riktig. :-)