Log in

View Full Version : seate for andre

Rumble
26-02-2008, 18:25
Okay: Jeg og noen venner som er en gruppe på 4 kjøpte billetter på en account. Etter det så fant vi ut at vi skulle seate sammen med 2 andre som bruker en annen account også putta de meg som seater.

Det jeg lurer på er om hvordan jeg kan se på min account at jeg er seater for de 2 andre vennene mine som bruker den andre accounten.

på "PartyTicket.Net >> The Gathering >> The Gathering 2008 >> Your account >> Reserve seat" så står det: You have 4 tickets for reserving seats

er det riktig eller skal det stå der når jeg bli seater for andre billetter enn de som jeg har kjøpt?

merilin
26-02-2008, 20:44
Hvis du er seater så skal du kunne se billettene. Siden dere kjøpte fire billetter så er det riktig at du kan seate de fire billettene, men hvis du skal være seater for to andre så kan det være at de ikke har satt deg som seater enda. Mulig de satte deg som bruker av billetten, men tror du må være registrert som seater også.

En annen ting er at alle trenger hver sin individuelle konto på PTN. Dette er pga sjekk av gyldig adresse og fødselsdato. I tillegg så deltar man på compoer ved å melde seg på via PTN og der trenger man også personlig konto. Anbefaler at de tre/fem andre skaffer seg sine egne kontoer og deretter kan du sette de som bruker og deg som seater.

Rumble
26-02-2008, 21:20
de to andre hadde trykka feil. De kom opp på accounten min nå.

TheCursedMuffin
26-02-2008, 22:18
de to andre hadde trykka feil. De kom opp på accounten min nå.

Ok, bra da:)