Log in

View Full Version : TG 08 Billett til salgs!

amania
27-02-2008, 09:49
Hei.

Jeg har en TG 08 billett til salgs som jeg selger for 800 kr til den som vil ha den. Send meg en PM om noen vil ha:)

Betaling skjer via kontooverføring og vedkommede må være medlem av Partyticket. Forskuddsbetaling kreves.

marilla
27-02-2008, 10:57
Det er forresten ikke noe poeng å kreve forskuddsbetaling da du som eier av billetten kan endre user når som helst. :-) Du kan gi vedkommende billetten, og om du ikke har pengene innen så og så lang tid, så tar du den tilbake.

Zarbon
27-02-2008, 11:04
Det er forresten ikke noe poeng å kreve forskuddsbetaling da du som eier av billetten kan endre user når som helst. :-) Du kan gi vedkommende billetten, og om du ikke har pengene innen så og så lang tid, så tar du den tilbake.

..og han kan ikke ta den tilbake etter å ha fått pengene? Begge alternativene er like mye "risky".. :)

marilla
27-02-2008, 11:11
Han kan jo ta den når som helst, så det er ikke noe poeng å få den stakkars billettkjøperen som han teoretisk sett kan snylte til å gi penger før han har fått billetten. Jeg ville heller latt en eventuell kjøper få billetten og ha noen dager på seg til åbetale, sånn at kjøperen VET at selgeren har en billett.

Den som står som eier kan NÅR SOM HELST ta tilbake billetten, uavhengig av hvem som har betalt hvem. Den som kjøpe billetten opprinnelig har all makt over den.

aviruse
27-02-2008, 13:44
for å motvirke dette er det kansje en ide og skrive en kvitering....

n1ce
27-02-2008, 13:49
Jeg kjøper gjerne, pm så blir alt årna så kjapt som bare det

Keisz0r
27-02-2008, 20:14
Hei. overfører penger til deg kvikt hvis du tar kontakt med meg.. pm.