Log in

View Full Version : Seating

xcitu
27-02-2008, 17:29
You have 1 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 5001, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats.

Hva betyr det? Når kan jeg seate?
What does it mean? When can I reserve my spot?

- X

Zarbon
27-02-2008, 17:30
www.gathering.org/tg08/seatschedule.html

xcitu
27-02-2008, 17:35
Takker og bukker!

Eng.
Tyvm ;D

- X

Zarbon
27-02-2008, 17:38
..aka "Thank you very much." :P

krage
27-02-2008, 18:36
Et søk i dette forumet eller slått opp den ofesielle vevsiden, hadde gitt deg svaret.

Det å prøve å se etter innformasjonen før en spørr er en god ting :-)

tigersager
27-02-2008, 22:22
Et søk i dette forumet eller slått opp den ofesielle vevsiden, hadde gitt deg svaret.

Det å prøve å se etter innformasjonen før en spørr er en god ting :-)

det som irriterer meg no sinnsykt, og som har irritert meg fra da jeg melde meg inn, er at vanlige brukere skal drive å passe på folk og fortelle dem den type ting.... er d ikke admin som har ansvaret for denne siden? syntes lixm at vanlige bruke kan for å si d sånn, kan drite i å passe på andre, her er d admin som har kontrollen, og vis ikke admin liker noen inlegg så er jeg sikker på at de kan si ifra selv uten at noen brukere her skal gjøre d! sorry ass, måtte bare få d ut

Zarbon
27-02-2008, 22:24
Er det noe galt med at de du kaller "vanlige brukere" hjelper folk og gir tips?

Scotty
27-02-2008, 22:24
det som irriterer meg no sinnsykt, og som har irritert meg fra da jeg melde meg inn, er at vanlige brukere skal drive å passe på folk og fortelle dem den type ting.... er d ikke admin som har ansvaret for denne siden? syntes lixm at vanlige bruke kan for å si d sånn, kan drite i å passe på andre, her er d admin som har kontrollen, og vis ikke admin liker noen inlegg så er jeg sikker på at de kan si ifra selv uten at noen brukere her skal gjøre d! sorry ass, måtte bare få d ut

Skjønner overhodet ikke hvorfor du synes slik. Men dette er et community, og vi passer på hverandre! ;)

tigersager
27-02-2008, 22:31
Er det noe galt med at de du kaller "vanlige brukere" hjelper folk og gir tips?

jeg så d på en litt feil måte, sånn som jeg ser her jønner jeg hva du mener med tips og sånnt, og d er jeg enig, men jeg har sett frere poster av folk som er irriterte og sure sog er så jævlig brutale når dem sier ifra, og d er d som provoserer meg litt

Aiin
27-02-2008, 23:47
jeg så d på en litt feil måte, sånn som jeg ser her jønner jeg hva du mener med tips og sånnt, og d er jeg enig, men jeg har sett frere poster av folk som er irriterte og sure sog er så jævlig brutale når dem sier ifra, og d er d som provoserer meg litt

Det er sant. Er noen ganger vi også bare må få det ut, som du måtte i posten din, selv om det kanskje ikke alltid er like fornuftig. (Ikke at posten din ikke var fonruftig, altså).

Uansett, som Zarbon sier så gir vi hverandre tips og hint om hvordan ting er her inne, passer på hverandre. Det er veldig viktig synes jeg for å skape et bedre community.
Den som evt. blir litt irritert og går litt over streken i forhold til dens status og/eller rank her på forumet, blir _som oftest_ kontaktet personlig av admin og fortalt hvordan det skal være. Nemlig at det er greit man tipser om hvordan det er, bare man tar en hyggelig tone, men det at man kjefter er ikke akseptabelt å ta person-mot-person, særlig ikke i et public forum. Man skal ta det opp med admin, så skal admin ta det derifra.

Snakker utifra egen erfaring.

krage
28-02-2008, 00:28
Det stemmer at det finnes moderatorer og administratorerer på dette forumet, som på de fleste andre, men alle her har et ansvar for at forumet fungerer så godt som mulig. og at forumets funksjonaliteter blir utnyttet. Søkefunksjonen er desverre alt for lite i bruk, det samme er det lese TGs webside :-)

Det er mange som har brukt dette forumet over kortere / lengere tid, som irriterer seg over at folk starter enda en tråd om noe som det finnes fllere av fra før, og som står godt synlig på gathering.org :-) Dette er ofte brukere som gledelig deler av sine erfaringer med TG og som er innom her ofte, disse ønsker vi ikke å miste :-)

Som deltager her og på The Gathering over mange år og som crew for andre år på rad, prøver jeg derfor å gi nyttige tips om søke funksjonen, når folk helt tydelig ikke har brukt denne :-)

Men nå er vi ganske langt off-topic her :-)

#PK
28-02-2008, 14:37
For å komme litt mer ON TOPIC ang. seating-temaet, har jeg tenkt å stille følgende spørsmål:
Noen som har ca. anelse over hvor mange grupper på 20 eller flere, det er som skal seate seg? Lurer på ca. sjanse på å få de plassene jeg vil ha :D

Golder
28-02-2008, 15:19

Jeg ser ikke noe galt i at en annen forumbruker minner deg på at det finnes søkefunksjoner.
Men da kan jeg si det også:

Vi har søkefunksjoner, du kan godt bruke dem. Det gjør det hele litt enklere for alle, inkludert deg.

Jeg vil forresten anbefale deg å legge om til følgende språk:
- Norsk (Nynorsk eller bokmål)
eller
- Engelsk

Du skriver SMS-språk, og det strider mot reglene vi har på dette forumet. (http://forums.gathering.org/announcement.php?f=104)
Spørsmål om dette kan gjerne sendes på PM til meg.

Vær grei, ikke gå offtopic igjen.

tigersager
28-02-2008, 16:53
på gatheirng.org så står det at grupper på over 20 stk kan få plass idag (28 februar), menes dette at vis det er en persjon som skal seate over det tallet så er han en av de første? eller går ptn etter der man skriver inn gruppe navent der andresse og sånnt ligger? har lurt på dette rimlig lenge nå

merilin
28-02-2008, 17:07
Den som er seater for 20 eller flere kan få reservere plasser. PTN går nok etter antall billetter man er seater for.

Aiin
28-02-2008, 17:08
på gatheirng.org så står det at grupper på over 20 stk kan få plass idag (28 februar), menes dette at vis det er en persjon som skal seate over det tallet så er han en av de første? eller går ptn etter der man skriver inn gruppe navent der andresse og sånnt ligger? har lurt på dette rimlig lenge nå

Det er slik at hvis man er seater for 20 eller mer, får man seate i dag kl. 20.00, og er da en av dem første, ja. :)

Edit: gah du kom meg i forkjøpet, merilin :)

tigersager
28-02-2008, 18:13
Den som er seater for 20 eller flere kan få reservere plasser. PTN går nok etter antall billetter man er seater for.

oki, takk for svaret!:D

Drunk_Panda
28-02-2008, 20:11
Seating burde vel være åpen nå? Er 42 stykk og vil seate nu :P

tigersager
28-02-2008, 20:16
har 24 å seate jeg, og venter på det samme. syntes det er for dumt at ptn aldri kan holde tids avtalen sin ass, men men, bare å smøre seg med tolmodighet å oppdatere regelmessig

aviruse
28-02-2008, 20:17
Det viser seg (som altid når det er noe med tid og ptn) at de bruker gmt (altså oss + 1 time)

Drunk_Panda
28-02-2008, 20:18
så klokka ni da? Siden hvis 20:00 vil si GMT er jo vi GMT +1...

aviruse
28-02-2008, 20:21
så klokka ni da? Siden hvis 20:00 vil si GMT er jo vi GMT +1...

ja, det er sant, tenkte på at vi må vente en time, men det skrives jo egentlig at de er en time bak...

Drunk_Panda
28-02-2008, 20:27
nvm, da er 42 seats i boks :D

Phoenix-JE
28-02-2008, 20:33
Seat 14 Row 35 der er meg:P

Drunk_Panda
28-02-2008, 20:36
Ser du på Øverste boksen nest til venstre ser du to lange rekker proppa fullt av folk, der er jeg :P

tigersager
28-02-2008, 20:39
seat 35 row 35 her! vi har jo fyllt opp over en halv stripe, hehe

mdj
28-02-2008, 20:59
Seat 56 Row 35 her ^^ vi har også fylt opp over en halv stripe ^^ Men på andre siden av skipet for dere tiger

Aiin
28-02-2008, 21:04
Ahh, nå begynner virkelig TG-feeling å kicke inn, nå som jeg har fått seatet meg osv :)

Som i signaturen, Seat 50 Row 35.. Vi skal kose oss, mdj :)

Phoenix-JE
28-02-2008, 21:07
Noe spesielt md row 35 eller?xD siden det er så mange som seater der:P

Begynner å få "TG-feelingen" :P

mdj
28-02-2008, 21:13

Da har man "god" plass bakover, som man egentlig ikke skal bruke pga brannhensyn, men litt bedre plass får man da i allefall ^^

Aiin
28-02-2008, 21:13

Vel hvis du ser på seating-mapet så er row 35 HELT i midten.. Pluss at hvis man sitter på den siden av rowen som både Filmbits (R.I.P) og Survivors rekka sitter på, så har man god plass bakover, noe som er utrolig digg..
The Survivors sitter på andre siden av midtgangen tho :)

tigersager
28-02-2008, 21:18
rekka vår fikk akkurat den plassen som vi hadde tenkt oss:D planen min har gått på skinner! gleder meg no sykt til TG og har TG-feelingen på topp nå!

tigersager
28-02-2008, 21:39
Vel hvis du ser på seating-mapet så er row 35 HELT i midten.. Pluss at hvis man sitter på den siden av rowen som både Filmbits (R.I.P) og Survivors rekka sitter på, så har man god plass bakover, noe som er utrolig digg..
The Survivors sitter på andre siden av midtgangen tho :)

Filmbits (R.I.P)? hva mente du med det a?

Aiin
28-02-2008, 22:01
Filmbits (R.I.P)? hva mente du med det a?

FilmBits har dessverre blitt lagt ned.. Så, Rest in Peace <\3. Vi kommer fortsatt til å ha TG-rekka til minne om Filmbits :) Men det er trist:(

Btw, istedetfor å double poste burde du bare edite forrige posten din og legge det til der.. Bare et lite tips :)

tigersager
28-02-2008, 22:21
FilmBits har dessverre blitt lagt ned.. Så, Rest in Peace <\3. Vi kommer fortsatt til å ha TG-rekka til minne om Filmbits :) Men det er trist:(

Btw, istedetfor å double poste burde du bare edite forrige posten din og legge det til der.. Bare et lite tips :)

jeg vet det, dreit meg ut litt der, hehe

TheCursedMuffin
28-02-2008, 22:46
Rad 59, sete 71 på meg. =) Så nå begynner virkelig feelingen av at det snart er å komme.

tigersager
28-02-2008, 23:08
Rad 59, sete 71 på meg. =) Så nå begynner virkelig feelingen av at det snart er å komme.

når det gjelder raden så sitter du ikke veldig langt fra der jeg å en kompis av meg satt ifjord

mr_james
28-02-2008, 23:09
overraskende hvor mange som har seata allerede

TheCursedMuffin
28-02-2008, 23:12
overraskende hvor mange som har seata allerede

Kan ha noe å gjøre med at det er 20+ gruppene som har seatet.:rolleyes:

Notox
28-02-2008, 23:29
Snart 10er gruppene sin tur... Endelig!

mr_james
28-02-2008, 23:51
Kan ha noe å gjøre med at det er 20+ gruppene som har seatet.:rolleyes:

vet jo det
det jeg er overaska over, hvor mange grupper det er med over 20 stk i

Aiin
29-02-2008, 01:00
vet jo det
det jeg er overaska over, hvor mange grupper det er med over 20 stk i

Det er ikke nødvendigvis bare sammenslåtte grupper som seater nå (20+). Det er ofte folk som slår seg sammen, for så å ha en ønskelig plass, slik at dem får en større mulighet for å få denne plassen før alle andre. Altså seateren fordeler dem han seater hvorenn dem vil.. Men jo, det var endel faktisk :)

TheCursedMuffin
29-02-2008, 08:52
Det er ikke nødvendigvis bare sammenslåtte grupper som seater nå (20+). Det er ofte folk som slår seg sammen, for så å ha en ønskelig plass, slik at dem får en større mulighet for å få denne plassen før alle andre. Altså seateren fordeler dem han seater hvorenn dem vil.. Men jo, det var endel faktisk :)

Han som seatet meg gjorde det. Han seatet tre forskjellige grupper på litt forskjellige steder.

tigersager
29-02-2008, 11:09
det som aiin sier er en av hoved grunnene til at jeg valgte å arangere rekka vår, og planen min har gått akkurat som den skulle::D:D:D jeg sier bare 1 ting: AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEE