Log in

View Full Version : Logitech G15

Andreasftw
02-03-2008, 20:01
Er en ting jeg lurer på angående mitt Logitech G15 tastatur, ved den lille skjermen på tastaturet er det noen knapper som du kan bruke for å bytte sang etc. De knappene funker bare når jeg bruker Windows Media Player, og ikke når jeg bruker Winamp. :confused: Så da lurte jeg på om det gikk ann å fikse eller ikke.

marilla
02-03-2008, 20:17
De knappene kan du nok helt aktivere i winamp. Åpne winamp, trykk ctrl+p for å komme inn i preferences. I menyen til venstre skal "Global Hotkeys" ligge, under "General Preferences". Huk av på boksen / boksene der (usikker på om det er 1 eller to bokser, da jeg har noen plugins og styr), og vips - disse knappene kan brukes. :-)

Andreasftw
02-03-2008, 20:25
De knappene kan du nok helt aktivere i winamp. Åpne winamp, trykk ctrl+p for å komme inn i preferences. I menyen til venstre skal "Global Hotkeys" ligge, under "General Preferences". Huk av på boksen / boksene der (usikker på om det er 1 eller to bokser, da jeg har noen plugins og styr), og vips - disse knappene kan brukes. :-)

Tusen takk:D nå kan vell tråden strenges/slettes.

Aiin
02-03-2008, 20:50
Stemmer stemmer, slet litt med å finne ut av det selv, men fant det ut til slutt ;)

Noen som vet hvordan man gjør dette i foobar2000 ? Har prøvd å finne en plug-in som fikser det, men uten hell ennå..

*edit: Nvm, jeg fant en..

For dem som har lyst på en plugin til Foobar som gjør at man kan bruke LCD displayet på Logitech G15 til å vise song-info, sjekk her (http://www.hydrogenaudio.org/forums/lofiversion/index.php/t46360-0.html).

Phoenix-JE
02-03-2008, 20:52
Har det samme tastaturet:P Fatter egentlig ikke hvordan det funkerxD Har heller ikke giddet å sette meg inn i det^^ Funker med windows media player:D

Bernsen
02-03-2008, 21:28
Bruker wmp jeg :rolleyes: