Log in

View Full Version : Seat Reservation - Flyttet

[VK]Boogieman
03-03-2008, 10:16
Kan noen i Crew please fortelle meg hvorfor de flytter på folk uten å si ifra?
Jeg reserverte plasser i går på rad 1, og trudde ting var i orden.. vi var seatet på rad 1 ca midt på.

Nå fikk jeg nettopp vite av en kamerat at vi hadde blitt flyttet på av systemet, så vi nå sitter som dette:

Kan noen gi meg en grunn til at vi ble flyttet? Sikkert noe crew som skal sitte der, men hvis dere skal flytte på folk, så ser jeg helst at dere i hvert fall kan ta dere tiden til å sende ut en lusen mail og forteller hvorfor dere flytter på folk. :mad:

marilla
03-03-2008, 10:23
Jeg regner med at det her dreier seg om billetter som burde vært holdt av tidligere til en eller annen gruppe. Det er beklagelig at slik flytting skjer, men det er partyticket som tar seg av det praktiske rundt dette, det er et ansvar som faller litt gjennom, ingen crew har direkte ansvar for dette. Send gjerne en mail til deltagerombudet med forslag om hvordan dette kan gjøres bedre. :-)

Gilion
03-03-2008, 10:24
Jeg vet ikke hvorfor dette har skjedd, men skal høre med noen litt høyere opp.

[VK]Boogieman
03-03-2008, 10:30
Man ser på første bildet at det allerede var reservert plasser på rad 1. Derfor tenkte vi at vi plasserte oss over de. Men som dere kan se på bilde 2, har de som var nederst på den raden, nå byttet med oss, så vi har deres orginale plasser, og de har våre.
Hadde det vært at de ikke hadde vært tidligere ute med reserveringen av disse plassene, hadde det vært greit. Men her er det helt tydelig at de bare har endret sine preferanser på hvor de vil sitte, og har switchet oss og dem.

Jeg syns det rett og slett er frekt å gjøre dette, når grupper på 20+ hadde seating-rettighetene før oss, og var plassert før vi plasserte oss.

Hele greia med at større grupper skal plassere seg først faller litt bort, når sånne omrokkeringer skal skje uanmeldt.

Gilion
03-03-2008, 10:52
Vell. Pr nå er det ingen som sitter der dere satte først, men setene er markert som Reservert. Jeg vet ikke noe mer om dette, men skal høre med noen "høyere opp" når jeg får tak i de.

Edit: Jeg tviler på at det er noen i crew som skal sitte der, da vi har vårt eget område på andre siden av skipet.

[VK]Boogieman
03-03-2008, 11:32
Hadde vært fint om du kunne funnet ut av hva det er ja, og i hvert fall fått gitt oss en forklaring på hvorfor vi har blitt flyttet rundt.

exentler
03-03-2008, 11:55
fjern de bildene. inneholder billett nr

[VK]Boogieman
03-03-2008, 12:01
done

(bah, 10char length-req thingy :P)

liten
03-03-2008, 14:36
Hei.

Vi beklager at dette har skjedd med dere, det var en misforståelse her mellom oss og partyticket. De øverste plassene (1-15) på rad 1 og 2 skulle vært avholdt til en gjeng med overklokkere.

Det ble litt forsinkelse og misforståelse her, derfor ble dere flyttet av ptn.

[VK]Boogieman
03-03-2008, 14:43
Ok. Dette er for så vidt helt greit for oss. Men det er mangelen på informasjon som irriterer oss her. Greit nok å bli flyttet på fordi plassene er reservert, men det burde ikke være veldig vanskelig å sende ut en mail til seater om at det er gjort en flytting.

Mania
04-03-2008, 09:22
Hei.

Vi beklager at dette har skjedd med dere, det var en misforståelse her mellom oss og partyticket. De øverste plassene (1-15) på rad 1 og 2 skulle vært avholdt til en gjeng med overklokkere.

Det ble litt forsinkelse og misforståelse her, derfor ble dere flyttet av ptn.

Elendig service. 1. Noen av tg crew må sett og få hørt dette. da har vel crew sagt til partyticket om å fikse. virker som om dere trodde ingen skulle merke noe.
2. hva var problemet med der de satt fra det førte bilde som var oppe ?

og skal dere ha 38 overklokkere ?

Gilion
04-03-2008, 11:58
Elendig service. 1. Noen av tg crew må sett og få hørt dette. da har vel crew sagt til partyticket om å fikse. virker som om dere trodde ingen skulle merke noe.
2. hva var problemet med der de satt fra det førte bilde som var oppe ?

og skal dere ha 38 overklokkere ?

Vi er i såfall ganske dumme om vi tror at vi kan flytte noen uten at de merker det :p
Nuvell. Som liten sa, det har vært en misforståelse mellom TG crew og Partyticket, noe vi beklager på det sterkeste. Det skal ikke skje at noen blir flyttet uten at de blir kontaktet og fortalt grunnen til dette.

Og, de 38 overklokkerne er vell gjengen fra overklokking.no om jeg ikke tar heeelt feil.

Mania
04-03-2008, 13:35
hmm finne en fin måte å sikre pc'en på. plutselig kommer man fra do eller noe og har fått sveisa på masse rart :eek:

tigersager
04-03-2008, 17:13
har åvervåking på min pc jeg så, kommer til å avsløre vedkommende som gjør no faenskap med en gang