Log in

View Full Version : PTN card? sjønner ikke noe..

Anki
03-03-2008, 16:12
jeg har lest igjenom de trådene angående PTN card men ingen hjalp.

så kan noen lage en "oppskrift"?

takk ;D

Aiin
03-03-2008, 16:14
Først må du kanskje si litt om hva du lurer på angående PTN-card? :)

Anki
03-03-2008, 16:17
okei, prøver ;D
jeg har aldri hatt PTN card før (første gang i år) så når jeg trykker på "member card" så kommer jeg til en side der jeg kan velge hvilket kort jeg vil ha, så trykker jeg på det også next, så kommer jeg til neste side der jeg må skrive inn noen tall, hvilke tall må jeg skrive inn?

hjalp dette? :P

Aiin
03-03-2008, 16:46
Hehe, jeg skjønner hva du mener..

Du har vel ikke fått PTN-cardet ditt ennå, har du vel? Jeg har ihvertfall ikke fått det:p Anyhow, det nummeret du skal skrive inn skal stå på PTN-cardet ditt om jeg ikke tar feil (eller VISA, eller hva du velger å bruke.) :)

Anki
03-03-2008, 16:58
har ikke bestilt PTNcard en gang :(
lurer på hvordan mang gjør det :P

Aiin
03-03-2008, 17:07
PartyTicket.Net >> The Gathering >> The Gathering 2008 >> [ Shop ]

Så ser du en fin oversikt over hvilke produkter du kan kjøpe. På toppen der står det 'PTN card by mail'. Dette produktet er tilgjengelig og koster 35 NOK. Du skriver da inn '1' i ruten etter der dette står, og trykker på 'Next >'. (Forsikre deg om at du ikke har skrevet et tall i noen av de andre rutene.)..

Anki
03-03-2008, 17:22
takk, nå er det bestilt :D

Sitron
03-03-2008, 17:50
Hva er dette kortet?

TheCursedMuffin
03-03-2008, 17:51
Hva er dette kortet?

Det er billetten på en måte. Men du kan like så godt skrive ut billetten fra PTN.:)

Gilion
03-03-2008, 17:52
Et kort som gjør at det vil bli lettere å sjekke inn for deg når du kommer til TG. Absolutt ikke nødvendig, men det gjør det lettere. Fungerer som en elektronisk billett.
edit: Whatever he said ^^

#PK
03-03-2008, 23:06
Jeg personlig syns det er enkelst med et lite plastkort som alltid er i lommeboka, i stedet for et ark som må brettes tusen ganger, eller legges sammen med andre store, flate ting (og da har det jammenmeg en tendens til å bli borte, gitt...)
Kort eller ikke kort - er vel strengt tatt egentlig bare hva du føler for.. Syns det er stas med kort, jeg :) :D

robert2k
07-03-2008, 20:30
Man kan bruke kortet for hvert år også ikke sant?

Eller må man bestille nytt kort for hvert år?

#PK
07-03-2008, 20:34
Kortet kan du bruke så lenge du har det ;)

Sim1_
07-03-2008, 21:27
kan også bruke visa kort e.l som et ptn kort =) så vet vi det :p
slipper du (hvis du ikke har bestilt det) og bestille ptn kort

aviruse
07-03-2008, 21:33
kan også bruke visa kort e.l som et ptn kort =) så vet vi det :p
slipper du (hvis du ikke har bestilt det) og bestille ptn kort

det er nokk for sent til å bestille ptn kort nå, siden de er sendt allerede

#PK
07-03-2008, 21:48
Blir det ikke enda mer tungvindt med VISA-kort, da? Ettersom det ikke har strekkode på baksiden... Da er vel billetten enklere... :p

aviruse
07-03-2008, 21:51
Blir det ikke enda mer tungvindt med VISA-kort, da? Ettersom det ikke har strekkode på baksiden... Da er vel billetten enklere... :p

jeg mener det, har du printa bilettene , og har de med, så vil det ikke gå raskere å komme seg gjennom, på noen måte. for du må uansett ha leg.
derfor har jeg ikke ptn kort

Sim1_
07-03-2008, 21:54

spørs det... her er et par punkter på hvorfor feks visa er fint og bruke som et ptn kort

1. ikke no papir billett.
2. går fortere pga slipper og sjekke først på arket, så på pcen
3. du slipper og lever legitimasjon nettopp av den grunn at visa kortet er leg. nok :)

btw, hvorfor quota du meg aviruse? :p jeg vet at det er for seint og bestille ptn kort, da de allerede har blitt sent ut.

det jeg mente med inlegget mitt var at det er enklere.

takk for meg xD

#PK
07-03-2008, 22:25
PTN-kortet kan også brukes på andre arrangementer som PTN brukes som billettselger til ;)