View Full Version : Warning: No reservation!
DanielBS
03-03-2008, 16:48
Warning: No reservation!
Hva vil det si? Jeg har kjøpt billetten til 800 - 872 eller noe rundt der.
så står det: Status: Warning: No reservation!
Note: You have 2 tickets that aren't being used to to reserve seats, this means that the tickets allow access, but there will not be seats reserved for the ticket users
Hva vil det si?! får jeg ikke reservert plasser? jeg vet jeg må vente til kl 8 i kveld, men er det grunnen til at det står det der? Eller har jeg ikek lov til å seate?:eek:
Det vil si at du har 2 billetter som ingen bruker (men som du er eier av), til å reservere seats med..
Kan dette stemme med hva du har kjøpt? :)
DanielBS
03-03-2008, 16:51
Jeg har bare kjøpt en billett, men en venn gjorde noe sånn greier med mail slik at jeg skal seate han også. Samme Warning mellingen får en annen venn av meg også! :S
1. Sørg for at DU er satt som user for DIN billett og at HAN (kammeraten din) er satt som user for HANS billett..
2. Ta en ekstrasjekk på PTN og se til at du er satt som seater for begge dere to (hvis det var slik det skulle være..
Hvis du har en billett, står som user og seater på den, og billetten er gyldig, så skal det ikke være noe problem i det hele tatt :)
Lykke til !
"No reservation" betyr bare at du ikke har valgt plasser enda. :)
DanielBS
03-03-2008, 17:05
Har det noe å si hvilken billett du har kjøpt?
Jeg har kjøpt denne:
The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee Sold out 800 + 37
Men så ser jeg først nå at det kan kansje være denne jeg skulle ha kjøpt??
[Approval needed] The Gathering 2008 Gamer ticket + ticketing fee 440 left 800 + 37
:(
Har det noe å si hvilken billett du har kjøpt?
Jeg har kjøpt denne:
The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee Sold out 800 + 37
Men så ser jeg først nå at det kan kansje være denne jeg skulle ha kjøpt??
[Approval needed] The Gathering 2008 Gamer ticket + ticketing fee 440 left 800 + 37
:(
Hvis du er en professjonell gamer, så kunne du søkt om å få denne billetten, dette må da godkjennes manuelt. Hvis ikke du er det, så har du kjøpt helt riktig billett :)
DanielBS
03-03-2008, 17:11
Oh ok, godt å høre :P
Så det vil si at jeg må bare vente til 20:00 i kveld før jeg kan seate?
TheCursedMuffin
03-03-2008, 17:49
Ja.:) (10 tegn)
English is a bitch. (måtte bare)