Log in

View Full Version : Bytte seats?

TheCursedMuffin
04-03-2008, 11:14
Vi er endel som har seatet sammen, men er det mulig å bytte plasser med hverandre uten å styre med å bytte users? Mest for å sette folk som skal spille sammen nærmere hverandre.

aviruse
04-03-2008, 11:24
Vi er endel som har seatet sammen, men er det mulig å bytte plasser med hverandre uten å styre med å bytte users? Mest for å sette folk som skal spille sammen nærmere hverandre.

det er bare å bytte plass når dere er på tg, så lenge begge parter ikke har noe i mot det, er det ingen i crew som sier at du ikke få lov

TheCursedMuffin
04-03-2008, 11:38
Greit, det er enighet om det tror jeg. Og så lenge det ikke er imot reglene, så er vel det det enkleste ja. Takker. :)

Gilion
04-03-2008, 11:53
Skal ikke være noe stress så lenge dere kjenner hverandre og vet hvem som sitter hvor. Derimot finner dere ut at dere skal bytte med andre, på andre deler av salen er det fint om dere oppdaterer PTN. Dette fordi det ofte skjer at man skal ha tak i personer, og da er det greit å vite hvor den sitter.

TheCursedMuffin
04-03-2008, 12:37
Men man kan altså bytte seats med hverandre da? Uten å måtte de- og reseate.

Gilion
04-03-2008, 12:54
Vell, det beste er jo om du endrer det i PTN. Er vell ikke noe problem. Men om du og kompisen du sitter med finner ut at dere vil bytte plass med hverandre er ikke det no stort problem.

Mosy
04-03-2008, 13:08
Gjør som jeg, logg in på PTN når det ikke er så mange andre der (sent på kvelden eller noe), og bytt om på plassene der. Tviler på at noen snatcher plassen(e), i de få sekundene de er u-reserverte. Du har til 16. mars klokken 20:00 til å endre på;).

#PK
04-03-2008, 18:31
En ting til jeg har lagt merke til - når jeg unreserver en plass, står den som regel som OPPTATT til jeg seater den igjen :p

Mosy
05-03-2008, 13:08
En ting til jeg har lagt merke til - når jeg unreserver en plass, står den som regel som OPPTATT til jeg seater den igjen :p

Ja, skvatt litt da jeg så det, da jeg skulle bytte om to av våre plasser:p. Men den var jo ledig, sikkert bare en liten bug hos PTN;)