Log in

View Full Version : Uønsket Seat Snatch/Bug

Bjelland
04-03-2008, 23:21
Situasjonen er slik:

Igår seata eg kompisgjengen på 16 stykker øverst på rad 67-68. Alt var iorden og me fekk plassane me ville. Eg dobbel sjekka og alt var iorden, så eg logga ut av PTN.

Når eg logga inn idag for og sjå kor mangen plassa da var igjen i vikingskipet, såg eg at mine to billeter og ein av kompisen min sine har blitt flytta på/var blitt seata uregistert!

Koffor i hell***e skjedde da? Bug i PTN systemet?
Leste om dei så satt på rad 1-15 men detta er jo ikkje i nærheten eingang når det gjelder rad-messig!

Her er hovudpoenget mitt med posten!

Kan vennligst personene med nickene; "Razor" og "Knekten" på rad 68 Plass 71 og 72 sende meg ein PM sånn at me kan fikse opp i dette?
Dåke har snatcha plassene mine under denne feilen i PTN, og vil vennligst ha dei to plassene tilbakers.
Dåke sitter nemlig MIDT i vennegjengen vår på 16 stykker.

Ser navnet deres på PTN Seating mappet, men er vell ikkje så lurt og poste i forumet av personlige grunna!

HÅPER OM TILBAKEMELDING SNARAST!

slappfisk
04-03-2008, 23:25
Kan du ta dette med PTN sin support? Det er de som er ansvarlige for dette.

Bjelland
04-03-2008, 23:26
YO! Forumhore i post nr.2...
Posta bare nicka, ikkje full navnet deres. Går du inn og søker og finne full navnet deres, er det din skyld.
Og det går ikkje og finne nye plasser. Me er 16 stykker og da var dei plassene me hadde valgt oss ut. Dei to karene kan flytte seg over på andre sida av bordet sånn at me kan sitte sammen.

FYI: Vist ikkje du har noke nyttig og poste, LA VÆR!

Kan du ta dette med PTN sin support? Det er de som er ansvarlige for dette.
Ja, da kan eg og, men kan hende dei er her inne i forumet og henger, så kan vell like godt finne dei her.
Må bare finne og snakke med dei først.

Gilion
04-03-2008, 23:30
Dersom du har hele navnet deres, kan du jo søke de opp på telefonkatalogen, ta en telefon og forklare situasjonen. Tenker det ordner seg.

Bjelland
04-03-2008, 23:31
Dersom du har hele navnet deres, kan du jo søke de opp på telefonkatalogen, ta en telefon og forklare situasjonen. Tenker det ordner seg.

Prøvde meg litt fram i telefonkatalogen, men fant ingen ved da fulla navnet deiras. Dessuten så veit eg jo ikkje sikkert om da er da fulla navnet deiras på PTN eingong!

Men ja, håper da ordner seg :)

Gilion
04-03-2008, 23:34
Ta kontakt med PTN som slappfisk sa du. De kan nok ordne opp dersom det er en bug fra deres side.

Bjelland
04-03-2008, 23:35
Fant et feeback skjema for rapportering av bugs.
Er PTN Norsk eigd eller bør eg skrive på engelsk?

Gilion
04-03-2008, 23:37
Norsk/dansk. Så de skjønner nok Norsk. :)

Bjelland
04-03-2008, 23:38
Kjempe greier. :)