Log in

View Full Version : One year have past...

solbekk
07-03-2008, 08:44
Et år har gått, og helt siden et par uker før TG 07 har jeg hatt lan, sammen med lokale venner i Kragerø. Hver ENESTE helg har det vært lan(og godt over 65% av sommerferien :p), og det har gått mer eller mindre helt feilfritt, untatt at D-link routeren har bryte sammen utallige ganger, og store gnister, samt røyk kommende ut av sikringskapet.

Det har fylt ut tiden fra TG07 til TG08 , og det har hjelpe oss å fått tiden til å gå. Nå nærmer TG 08 seg med stormskritt, og ihvertfall halvparten av stamgjestene i kjelleren min kommer (sånn. nesten halvparten av oss)
og vi sitter på rad 27, sete 47-51 så om du har noe å spørre oss nolifers om så ta en tur ^^

Jeg og co-captain Sverre B, er glade for å rapportere et flott lan år og vil gjerne ha et slikt flott år, neste år også..=) (og det er bare for dere og ta kontakt om dere av en eller annen grunn kunne tenke dere å ta en tur innom, en helg)

Arrivederci:D

Edit: trykkleif i tittel.. Takk Marilla (og i tekst ang. kryss 07/08 >.<, takk muffin)

Noen kommentarer ellers?

TheCursedMuffin
07-03-2008, 08:49
Du har åpenbart tilbrakt flere timer i kjelleren enn du er klar over ettersom dette faktisk er TG08. Så hvis du har lanet mer eller mindre hele tiden siden TG06, så har du gått glipp av et TG.:)

marilla
07-03-2008, 09:33
Jeg kan også pirke på trådtittelene med hele to feil. Det riktige vil være "One year has passed". Utover det vet jeg ikke helt hva du vil vi skal kommentere på...

weq
07-03-2008, 09:46
Vel direkte oversetting av tittelen på tråden er vel "Et år har fortid", skulle nesten tro det var en vis gammel kineser eller.no som hadde sagt det ;P

solbekk
07-03-2008, 09:48
Har ikke hodet helt med meg i dag >.<