Log in

View Full Version : parkering på vikingskipet kvelden før TG.

eladmir
12-03-2008, 16:06
hvordan fungerer dette?

jeg og 5 til hadde tenkt å dra litt tidligere i år en før om åra, og tenkte å være på TG ca klokka 00.00 natt til onsdag. hvordan er det med parkering og slikt da ? står det vakter der som henviser deg til en plass eller er det bare å stelle seg et sted? bare lurer litt :)

Zarbon
12-03-2008, 16:19
Er vel bare å stelle seg et sted afaik. :)

merilin
12-03-2008, 16:39
Regner med at Security har nattskiftet på plass, så da får dere nok gode tips til parkeringen :)

Andreasftw
12-03-2008, 16:51
Bare lurer, men hvorfor ikke bare komme rundt 9 tia på morran? Må da være kjedelig å sitte i bilen i flere timer?

Aiin
12-03-2008, 17:02
Bare lurer, men hvorfor ikke bare komme rundt 9 tia på morran? Må da være kjedelig å sitte i bilen i flere timer?

1. Kan være at dem ikke vil kjøre på natta, og har en lang kjøretur foran seg.

2. Kanskje dem føler det er litt av spiriten å komme en stund før dørene åpnes :)

Ville tro 1st. Men ;D

eladmir
12-03-2008, 17:04
for å være ærlig;

vi har alltid pleid å komme sånn rudnt klokka 6-7 om moran. og det er kjedelig å stå opp klokka 3-4 om natta, og siden vi i år har bil vi kan sove i så vurderer vi komme litt tidligere sånn at vi kan kjøre før vi legger oss og ikke omvendt ;)

men vi får se da! ville bare undersøke!'

kjøre turen er 3 timer ca

marilla
12-03-2008, 17:30
Security er på plass utenfor fra ca midnatt, så da vil dere bli henvist til en plass. Husk at Hamar er _kaldt_ om natten (innlandet er visst sånn), og at påska kommer tidlig i år, så ha med dere nok varme klær inne i bilen (man må gjerne åpne litt vinduer og sånt for å få nok luft). Ellers er dere velkomne til å slå av en prat med vaktene som står der, hyggelig med selskap! :-)

eladmir
12-03-2008, 18:10
hehe høres bra ut ;)

kaldt ja! har hvert ute en vinterdag før jeg! bor nesten enda mer inne i landet en hamar, bor i kongsberg :P er guffent nok her :)

får ta en prat med kompisene om hva de tenker for noe :)

solbekk
12-03-2008, 18:17
hvordan er det å ta med en stor, fin, sofa og stille seg forran i køen kl 00:00 på tirsdag kveld => onsdag? :P

Mosy
12-03-2008, 18:17
Tidligere så (tror jeg) har det vært mulighet for registrering (få armbånd) på natten for de som møter opp tidlig, slik at de slipper å stå i den køen på onsdagen. (Bare slippe-inn-i-skipet-køen). Mener hvertfall at det har vært slik tidligere. Hvis det er slik i år, har dere enda en god grunn til å komme kvelden før;).

solbekk
12-03-2008, 18:26
Da skal jeg ihvertfall være der:p

marilla
12-03-2008, 18:41
Jeg vet ikke om de tidligere år har annonsert noen slik ordning, eller om det bare er noe som skjer som en eventuell positiv overraskelse for de som møter opp tidlig

solbekk
12-03-2008, 18:58
blir en 5 kilometers hutretur bort da ;)

eladmir
12-03-2008, 21:01
er vel bare positivt om TG crewet får unna litt folk på forhånd :) blir uansett kø klokka 9!

gleder meg til å stå i kø jeg! er alltid like gøy ;)

MicroMaster
13-03-2008, 10:54
Vi har pleid å leie oss inn på motellet over veien, da kommer vi opp tirsdagen før å slapper av, og senere drar vi ut på plassen å ser om det er noen koselige folk der.
I fjor fant vi en gjeng med folk som satt rundt et koselig bål, grilla litt og tok noen øl. Var utrolig koslig "åpning" på tg. i 4? tida åpna crew for armbåndpåsetting, også stakk vi inn å la oss til å sove til dagen etter.