Log in

View Full Version : hva skal jeg gjøre dersom jeg ser en som selger for ovr pris?

Bjotte
12-03-2008, 17:07
ja som topic sier hva gjør jeg jeg var inne på finn å så denne:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12750939&sid=xz3cabdcm5Q550182&WT.svl=Link

eladmir
12-03-2008, 17:10
ohh ser ut som du har hvert heldig, raprotert det til en partyticket eller noen som har med tickets å gjøre , er du heldig kanskje du får deg en gratis ticket!

tydligvis noen som ikke har fått med seg at det er forbudt å selge biletter til overpris.

bra han har gitt så mye ekstra informasjon.

men sjekk ut om han har kjøpt (uten medlemskap) for da er prisen nemmelig 1000 kr.

marilla
12-03-2008, 17:23
Man får ikke en gratis billett selv om man finner en som blir solgt til overpris. Tidligere har vedkommende som oppdager det fått mulighet til å kjøpe til originalpris, men har ikke hørt noe om dette i år. Ta kontakt med PTN og gi de linken du fant, Bjotte. (det er litt vanskelig å finne en passende kategori på kontaktsidene deres, så velg den som virker ca logisk)

eladmir
12-03-2008, 18:30
beklager marilla ikke meninga å sette ut falske rykter, men jeg hørte det på forumet :) og du vet åssen rykter sprer seg!

men som jeg sa: det kan hende han har kjøpt billett uten medlemskap og da er prisen faktisk 1000 kr. så ikke forhåndsdøm noen :)

aviruse
12-03-2008, 21:39
Man får ikke en gratis billett selv om man finner en som blir solgt til overpris. Tidligere har vedkommende som oppdager det fått mulighet til å kjøpe til originalpris, men har ikke hørt noe om dette i år. Ta kontakt med PTN og gi de linken du fant, Bjotte. (det er litt vanskelig å finne en passende kategori på kontaktsidene deres, så velg den som virker ca logisk)

reglen gjelder fremdeles. jeg raporterte en som solgte for 900 på finn, og jeg fikk førsterett til å køpe biletten, som jeg egentlig hadde tenkt til å gjøre, men så trakk han som skulle ha biletten seg.